گوشی هوشمند Vivo V29 چه زمانی عرضه می‌‎شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Vivo V29 در تاریخ هفتم سپتامبر به صورت جهانی عرضه می‎‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Vivo V29 قرار است در تاریخ هفتم سپتامبر در بیش از ۳۹ کشور از جمله هند عرضه شود، قیمت این محصول تقریباً ۳۸۹ دلار ارزیابی شده است. گوشی هوشمند یادشده دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۲۶۰ * ۲۸۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است، یک حسگر اثرانگشت نیز در قسمت پایین نمایشگر تعبیه شده است.

ضخامت گوشی هوشمند Vivo V29 فقط ۷.۴۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۶ گرم است. این محصول به تراشه Snapdragon 778G مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی بهره می‌برد. گوشی یادشده با استفاده از سیستم‌عامل Android 13 و رابط کاربری FunTouch OS 13 اجرا می‌‎شود.

دوربین سلفی به کار رفته شده در گوشی هوشمند Vivo V29 به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به فناوری OIS، یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌‎شود، یک فلاش LED حلقه‌ای نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

کد خبر 685307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.