۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
تصاویر گوشی ریلمی C51 منتشر شد

اخیراً تصاویری از گوشی ریلمی C51 منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های کلیدی این محصول را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برند ریلمی به تازگی گوشی هوشمند C51 را در تایوان و اندونزی عرضه کرده است؛ احتمالاً به زودی وارد بازار هند نیز می‌‎شود. اخیراً تصاویری از گوشی ریلمی C51 منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های کلیدی این محصول را نشان می‌دهد. گوشی یادشده دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز است. میزان روشنایی آن نیز به ۵۶۰ نیت می‏‌رسد.

گوشی ریلمی C51 به تراشه UNISOC T612 مجهز شده است که با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند حافظه آن را با استفاده از یک کارت حافظه MicroSD تا دو ترابایت افزایش دهند. یک دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی نیز روی پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است، دوربین سلفی این محصول نیز دارای حسگر پنج مگاپیکسلی است.

انرژی مورد نیاز گوشی ریلمی C51 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به جک هدفون، حسگر اثرانگشت در لبه کناری و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اشاره کرد. وزن این محصول ۱۸۶ گرم است و ضخامت آن نیز به ۷.۹۹ میلی‌متر می‌‎رسد.

کد خبر 682796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.