جامعه پزشکی برای حفظ و ارتقای سلامت ایران از هیچ فداکاری فروگذار نکرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی، روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت و از مجاهدت‌های خالصانه آن‌ها قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی، روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت و از مجاهدت‌های خالصانه آن‌ها قدردانی کرد. متن این پیام به این شرح است:

«روز پرافتخار پزشک، یادآور جایگاه والا و اثرگذار و مجاهدت خالصانه جامعه پزشکی است که همواره برای حفظ و ارتقای سلامت ملت بزرگ ایران از هیچ فداکاری و ایثاری فروگذار نکرده و با عشق و ایمان، به خدمت رسانی مشفقانه به مردم می‌پردازند.

رشادت‌های پزشکان در سال‌های خونبار و حماسه‌ساز دفاع مقدس و در دوران دشوار و طاقت‌فرسای همه‌گیری کرونا، در حافظه تاریخی ملت ایران جاودانه است. دوران خطیری که پزشکان سخت‌کوش و از خود گذشته کشور، تمام همت و سلامت خویش را به کار گرفتند تا از سلامت مردم پاسداری کنند و جمع بسیاری از این خانواده بزرگ در این راه مقدس به شهادت رسیدند تا نام بلندشان بر تارک افتخارات ایران اسلامی بدرخشد و در اذهان همه ایرانیان به بزرگی و فداکاری ثبت و درج شود.

بر خود لازم می‌دانم ضمن ادای احترام به شهدای مدافع سلامت و پیشکسوتان این حرفه مقدس، از زحمات یکایک پزشکان خدوم و مردم‌دوست در سراسر کشور قدردانی کنم و از خداوند متعال مزید توفیق ایشان را در مسیر خدمت روز افزون و کمک به تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت مسئلت کنم.»

کد خبر 681935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.