آغاز شهریور و جولان گرما در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دما طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان، گفت: روند افزایش تدریجی دما تا روز جمعه، سوم شهریورماه تداوم دارد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته جاری روی استان است.

وی افزود: بر این اساس در بیشتر مناطق استان، آسمان صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات وزش باد به‌ویژه در ساعات عصر و افزایش ابر در روز جمعه گاهی وزش باد نسبتاً شدید و لحظه‌ای در برخی مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه روند افزایش تدریجی دما تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق یک تا دو درجه افزایش دارد.

وی افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا، به ۲۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

معتمدی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان اصفهان هستند.

کد خبر 681914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    1 0
    گرم.شدن هوا..انتقام.به حقی است که.طبیعت حسب وطیفه ذاتی وقانونی خویش از قانون شکنان خیالباف با قدرت فراتراز ذهن انسان می گیرد واگر خشمگین.شود هرگز نه تسلیم میشود ونه اشتی می کند پس عاقلانه برخوردکردن با ان به خیر وصلاح انسان می باشد والا اتش خشمش هرموجودی را می سوزاند بیاییم.با طبیعت مهربان شویم تا اسیب نبینیم