برگزاری متفاوت اجلاس رؤسای آموزش‌وپرورش بر محور سند تحول بنیادین

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: اجلاسی متفاوت بر محور سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش برگزار شد؛ در این دوره سعی کردیم با برگزاری نیمه‌حضوری این اجلاس در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم، از طرفی زمان بیشتری در اختیار استان‌ها و مناطق برای بیان مشکلاتشان تخصیص دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضامراد صحرایی امروز _شنبه بیست‌وهشتم مردادماه_ با انتشار مطلبی در صفحه خود در ویراستی نوشت:

«امروز سی‌وهفتمین اجلاس رؤسای آموزش‌وپرورش به ایستگاه پایانی رسید، اجلاسی متفاوت بر محور سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، در این دوره سعی کردیم با برگزاری نیمه‌حضوری این اجلاس در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم، از طرفی زمان بیشتری در اختیار استان‌ها و مناطق برای بیان مشکلاتشان تخصیص دادیم.

مسائل اساسی این روزهای دستگاه تعلیم و تربیت در ۱۰ محور به‌طور تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و با ارائه راهکارها جمع‌بندی شد.

از همکارانم در ستاد و اداره‌کل‌های مناطق می‌خواهم با اهتمام مضاعف در راستای ساختن آموزش‌وپرورش قوی بر محور سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش قدم بردارند.

انتخاب و انتصاب با دقت مدیران مدارس، اعلام نتایج اعتراضات رتبه‌بندی، تشکیل مدارس تحولی، توجه و تقویت مدارس سمپاد در جهت استفاده و کشف ظرفیت و استعدادهای دانش‌آموزان و قرارگیری آن در مسیر درست، تقویت معلمان و مقطع ابتدایی به عنوان مهم‌ترین نکته در پرورش فرزندان این مرز و بوم، تقویت مدارس دولتی، استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزی، گفت‌وگو با مدیران و معلمان و اولیا، جدی گرفتن موضوع سلامت جسم و روان و تربیت‌بدنی، تقویت دانشگاه فرهنگیان، جدی گرفتن کانون مدرسه با محوریت نهضت کتاب‌خوانی، تولید آثار هنری با محوریت معلم در راستای ارتقای شأن و منزلت معلمی از مهم‌ترین موضوعاتی است که به پیگیری جدی نیاز دارد.»

برگزاری متفاوت اجلاس رؤسای آموزش‌وپرورش بر محور سند تحول بنیادین

کد خبر 680935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.