ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد از اولویت‌های دولت است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله مسائل مهم و اولویت‌دار امروز دولت سیزدهم، برقراری نظام عدالت در پرداخت است که امروز به دغدغه مردم تبدیل شده و در بیانیه گام دوم هم نیز به آن اشاره شده است و اهمیت زیادی دارد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدعیان جریان اصلاحات خودشان هم اعتراف کرده‌اند که پیوستن کشورمان به معاهده بریکس یک تحول و دگرگونی در عرصه بین‌المللی و دستاورد اقتصادی برای ایران اسلامی است.

به گفته وی، الحاق ایران به بریکس یا شانگهای، ضمن اینکه ابهت و ابرقدرتی پوشالی ایالات متحده را می‌شکند، یک دستاورد بزرگ برای نظام اسلامی است؛ متأسفانه دولت قبل نتوانست معاهدات این‌چنینی مانند پیمان شانگهای را به نتیجه برساند و کاری از پیش ببرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این توفیقات در عرصه سیاست خارجی، به معنای ارتقای جایگاه نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل با هدف رسیدن به رشد و توسعه اقتصادی، بر اساس پیشبرد تعاملات جهانی و منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای جایگاه نظام اسلامی در منطقه و جهان هستیم، ادامه داد: دولت سیزدهم دستاوردهای داخلی فراوانی داشته که به عنوان یادآوری اقدام خوب، این دولت در موضوع کرونا که همچنان شاهد تلفات در آمریکا و کشورهای اروپایی و حتی ژاپن هستیم، توانست این بیماری و ویروس فراگیر را کنترل و مهار کند و آرامش را به جامعه بازگرداند.

حجت‌الاسلام فلاحی اظهار کرد: امروز همچنان می‌بینیم دولت مستقر در حال تسویه بدهی‌ها و دیونی است که از دولت قبل باقی مانده است و همین مسائل نشان از تلاش دولت در همه ابعاد و زمینه‌ها دارد.

وی افزود: آخرین خبر خوبی که مخابره شد این بود جمهوری اسلامی ایران به غیر از آمریکا از کشور دیگری طلب مالی ندارد و حتی پول‌های نفت و گاز ایران که مسدود شده بود با اقدام مؤثر دولت سیزدهم بازگشایی شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز طرح‌های عمرانی زیادی در دست اقدام و ساخت‌وساز است که بخش زیادی از آنها در هفته دولت افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه دولت مردمی را در مجموع موفق می‌دانیم، ادامه داد: در موضوع اقتصاد و تورم انتظار مردم این است که تلاش بیشتر و مضاعفی صورت گیرد تا مردم هم آن را احساس کنند و کنترل یا کاهش تورم و رشد اقتصادی که در آمارها بیان می‌شود، در سفره مردم هم محسوس باشد.

فلاحی با اشاره به طرح موضوع برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار کرد: متأسفانه بخش‌هایی از برنامه ششم توسعه، عملیاتی و محقق نشد که در برنامه جدید، در بعضی قسمت‌های آن تجدیدنظر شد تا در برنامه هفتم تکرار نشود و طوری باشد که قابلیت اجرا داشته باشد.

وی اظهار کرد: برنامه هفتم به اصلاحاتی نیاز دارد و امیدواریم دولت هم کمک کند تا اشکالات اصلاح شود؛ از جمله مسائل مهم و اولویت‌دار امروز دولت سیزدهم، برقراری نظام عدالت در پرداخت است که امروز به دغدغه مردم تبدیل شده و در بیانیه گام دوم هم نیز به آن اشاره شده است و اهمیت زیادی دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم زمان چالش‌ها و سختی‌ها همراه با مسئولان بوده‌اند و حرفشان این است که اگر منابعی وجود دارد، همه باید از آن استفاده کنند و بهره‌مند شوند. اگر قرار است سختی‌ها را تحمل کنیم، باز هم باید همه همراهی و همکاری کنیم.

وی تاکید کرد: دولت در حال تلاش و تداوم کار برای حل مشکلات است، بنابراین باید مسائل مرتبط با اجرای عدالت در برنامه هفتم گنجانده شود که از همان ابتدا شاهد تحقق و لحاظ کردن عدالت در همه بخش‌ها باشیم.

کد خبر 680243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.