گوشی Lava Yuva 2 Pro به زودی وارد بازار جهانی می‌شود

گوشی Lava Yuva 2 Pro به تراشه Helio G37 مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Lava در ماه فوریه گوشی Yuva 2 Pro را وارد بازار هند کرد، اما به نظر می‌رسد که به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد. این محصول در وب‌سایت TDRA با شماره مدل LZX408 مشاهده شده است. گوشی Lava Yuva 2 Pro دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر این گوشی قرار دارد، در حالی که یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین VGA در پنل پشتی تعبیه شده است.

گوشی Lava Yuva 2 Pro به تراشه Helio G37 مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است، البته کاربران می‌توانند از حافظه رم مجازی سه گیگابایتی این محصول نیز استفاده کنند. انرژی مورد نیاز گوشی یادشده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎‏‎شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

گوشی Lava Yuva 2 Pro با استفاده از سیستم عامل Android 12 OS اجرا می‌شود و گزینه‌های اتصال آن نیز شامل شبکه 4G VoLTE دوگانه، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۱ و GPS می‏‌شود. همچنین، این محصول دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و یک حسگر اثرانگشت در لبه کناری برای افزایش ایمنی است.

کد خبر 680083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.