شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲

کیفیت هوا در کلانشهر تهران، امروز (سه‌شنبه) در ساعت منتهی به ۸ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۲۲، پارک رازی با شاخص ۱۱۲، پاکدشت با شاخص ۱۳۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۳۱، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۰۹، دانشگاه تهران با شاخص ۱۱۲، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۰۱، شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۲، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۳۰، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۱۷، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۰، قائم با شاخص ۱۰۳، قرچک با شاخص ۱۳۶ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۶ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۶۶، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۷۸، اسلام‌شهر با شاخص ۵۲، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۶۲، باغستان شهریار با شاخص ۸۰، پاسداران با شاخص ۶۸، پردیس با شاخص ۶۰، پونک با شاخص ۶۰، چشمه با شاخص ۱۰۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۲، رباط‌کریم با شاخص ۵۳، ژئوفیزیک با شاخص ۸۶ و ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۷۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه دو با شاخص ۶۷، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۶۷، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۵، شهریار با شاخص ۵۷، علم و صنعت با شاخص ۸۹، گلبرگ منطقه ۸ با شاخص ۵۶، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۷۳، ملارد با شاخص ۶۳، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۳ و ورامین با شاخص ۹۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه‌های دماوند با شاخص ۴۸ و قدس با شاخص ۴۹ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

کد خبر 679992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.