انتقاد حدادعادل از فعالیت جریان تحریف برای تضعیف جبهه انقلاب

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم جریان تحریف تحت پوشش و ادبیات انقلابی، ذهنیت‌سازی نادرستی از جبهه انقلاب در اذهان عمومی مردم ایجاد کند، از بی‌اخلاقی‌های سیاسی با ادبیات انقلابی‌گری انتقاد کرد.

به گزارش ایمنا، جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور اکثریت اعضای حقیقی و حقوقی شورا برگزار شد.

در ابتدای این نشست غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، با اشاره به عظمت حضور مردم مسلمان و انقلابی ایران در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: نباید این حضور معنادار رخدادی عادی تلقی شود و از شکر این نعمت خدای متعال به مردم ایران غافل شویم.

وی در ادامه به آغاز روند پیش‌ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از موضع‌گیری به هنگام شورای ائتلاف به عنوان اولین تشکیلات سیاسی که نخبگان و شایستگان را برای این حضور دعوت کرده و فراخوان ثبت‌نام داده بود، به عنوان الگویی برای سایر جریانات سیاسی یاد کرد و از افرادی که در جای‌جای کشور، خود را برای حضور در جایگاه مؤثر قانون‌گذاری دارای صلاحیت دانسته و در این دوره از انتخابات اقدام به پیش‌ثبت‌نام کردند، تشکر کرد.

شورای ائتلاف با موضع‌گیری به هنگام در دعوت نخبگان برای شرکت در انتخابات الگویی برای دیگر جریانات سیاسی است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این رابطه با بیان وجوه متمایز اهمیت انتخابات مجلس دوازدهم نسبت به گذشته به سه رکن اساسی عقلانیت، عدالت و معنویت به عنوان اصول انقلابی‌گری مورد توجه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اشاره کرد.

حداد عادل در این زمینه با اشاره به این موضوع که شورای ائتلاف و نیروهای جبهه انقلاب باید تا زمان انتخابات پایان سال تمام تلاش خود را برای تبلیغ و ترویج سه‌گانه مذکور به عنوان شاخص‌های انقلابی‌گری مورد تاکید و تأیید امام، رهبر انقلاب، شهید مطهری، شهید بهشتی و بزرگان انقلاب به میدان بیاورند، از بی‌اخلاقی‌های سیاسی با ادبیات انقلابی‌گری انتقاد کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این رابطه گفت: ما نباید بگذاریم که جریان تحریف تحت پوشش و ادبیات انقلابی، ذهنیت‌سازی نادرستی از جبهه انقلاب در اذهان عمومی مردم ایجاد کند و انقلابیون را در مسائل سیاسی فاقد عقلانیت و اخلاق معرفی کرده و با ذبح مسائل کلان و ملی به پای منافع شخصی و حزبی، رفتارهای سهم‌خواهانه از خود نشان دهند.

در ادامه جلسه حاضران در نشست ضمن بیان نقطه نظرات خود پیرامون فضای سیاسی کشور، همچنین برآوردهای موجود از انتخابات پایان سال، در خصوص راهکارهای احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی برای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت‌وگو و بر لزوم معرفی افرادی کارآمد برای حضور در مجلس شورای اسلامی بحث و تبادل نظر کردند.

منبع: ایرنا
کد خبر 679855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.