انتخابات مجلس دوازدهم رقابتی و پرشور خواهد بود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات مجلس دوازدهم با یک انتخابات رقابتی و پرشور روبرو خواهیم بود،گفت: به غیر از کاندیداهای مستقل که تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان را شامل می‌شوند، احزاب و تشکل‌های سیاسی و حزبی هم نام نویسی کرده‌اند.

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اعلام نتایج صحت‌سنجی پیش ثبت نام انتخابات مجلس، اظهار کرد: نزدیک به ۵۰ هزار نفر برای تصاحب حدود ۳۰۰ کرسی نمایندگی خانه ملت برای انتخابات ثبت نام کردند.

به گفته وی، مرحله نخست به بررسی صلاحیت‌ها، بارگذاری مدارک، صحت سنجی و صلاحیت‌های شکلی توسط وزارت کشور و هیئت‌های اجرایی اختصاص داشت و از نهادهای مربوط استعلام شد؛ این حجم از ثبت نام در انتخابات مجلس نشان از رقابت جدی در انتخابات آینده دارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: شورای نگهبان در دوره جدید این فرصت را خواهد داشت تا میزان عدم احرازها را به صفر برساند و با دقت بیشتری اظهار نظر کند و همچنین فرصت خوبی برای بررسی صلاحیت نامزدها دارد.

وی با اشاره به اینکه همه افرادی که شوق رسیدن به مجلس دوازدهم را دارند در این دوره ثبت نام کرده‌اند، اظهار کرد: افرادی که به شورای نگهبان بدبین بودند، نمی‌توانند ادعا کنند هنوز چیزی اتفاق نیفتاده ثبت نام نکنند، مگر اینکه از پیش تصمیم گرفته باشند انتخابات را تحریم کنند که مشخص می‌شود بر اساس دستور سرویس‌های امنیتی دشمنان که همواره مخالف جمهوریت نظام اسلامی بوده‌اند عمل می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات مجلس دوازدهم با یک انتخابات رقابتی و پرشور روبرو خواهیم بود، ادامه داد: به غیر از کاندیداهای مستقل که تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان را شامل می‌شوند، احزاب و تشکل‌های سیاسی و حزبی هم نام نویسی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این تشکل‌ها و گروه‌ها باید در شش ماهه آینده گفتمان و راه حل‌ها برای رفع مسائل و مشکلات کشور را بیان کنند تا مردم با نگاه به برنامه‌هایشان بتوانند یک انتخاب خوب داشته باشند و آگاهانه پای صندوق رای حاضر شوند.

کد خبر 690927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.