پیش‌ثبت‌نام‌ نهایی ۱۰۶ نفر برای انتخابات در نایین و خوروبیابانک

رئیس کارگروه اجرای انتخابات شهرستان نایین گفت: بر اساس گزارش نهایی سامانه پیش‌ثبت‌نام، در مجموع برای حوزه انتخابیه نائین و خوروبیابانک ۱۰۶ نفر مراحل پیش ثبت‌نام را با موفقیت انجام داده‌اند.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس گزارش نهایی سامانه پیش‌ثبت‌نام، در مجموع برای حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک ۱۰۶ نفر مراحل پیش‌ثبت‌نام را با موفقیت انجام داده‌اند.

وی افزود: از لحاظ جنسیت، ۱۰۰ نفر از متقاضیان مرد و شش نفر از متقاضیان زن هستند.

رئیس کارگروه اجرای انتخابات و فرماندار شهرستان نائین با اشاره به بازه سنی متقاضیان خاطرنشان کرد: دواطلبان ۳۰ تا ۳۵ سال ۱۱ درصد، ۳۵ تا ۴۰ سال ۱۹ درصد، ۴۰ تا ۴۵ سال ۲۱ درصد، ۴۵ تا ۵۰ سال ۱۶ درصد، ۵۰ تا ۵۵ سال ۱۴ درصد، ۵۵ تا ۶۰ سال ۱۱ درصد، ۶۰ تا ۶۵ سال هفت درصد و ۶۵ تا ۷۰ سال یک درصد هستند، همچنین بیشترین متقاضیان در بازه سنی ۴۰ تا ۴۵ سال با ۲۱ درصد و کمترین متقاضیان در بازه سنی ۶۵ تا ۷۰ سال به میزان یک درصد هستند.

کریمی ادامه داد: از لحاظ مدرک تحصیلی نیز پیش‌ثبت‌نام با مدرک تحصیلی کاردانی یک درصد، کارشناسی ۱۰ درصد، کارشناسی ارشد ۶۳ درصد، دکتری ۲۱ درصد و حوزوی پنج درصد بوده است و ۲۰ درصد متقاضیان دارای سابقه ایثارگری هستند.

به گزارش ایمنا، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه نایین و خوروبیابانک در مجموع ۳۲ نفر ثبت‌نام قطعی کرده بودند.

کد خبر 679866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.