افزایش مسافران حمل‌ونقل عمومی سوئد با بلیت ۳۰ روزه

سازمان حمل‌ونقل عمومی شهرستان اسکانه سوئد در راستای گسترش استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای سفرهای درون‌منطقه‌ای، شرایط استفاده از بلیت ۳۰ روزه خود را بهبود بخشید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سازمان حمل‌ونقل عمومی شهرستان اسکانه سوئد به‌منظور ایجاد انگیزه برای تردد بیشتر با حمل‌ونقل عمومی، برنامه بلیت ۳۰ روزه خود را اصلاح و در راستای بهبود امکان سفرهای گروهی اقتصادی، مشروط به ملاحظات سن و منطقه سفر تغییرات اساسی ایجاد کرد. اصلاحات با هدف ارائه یک تجربه سفر بهبود یافته، به مسافران این امکان را می‌دهد که از همراهی دوستان یا اعضای خانواده بدون هزینه اضافی لذت ببرند.

اسکانه اعلام کرد که تغییرات از شانزدهم آگوست تا سی‌ویکم دسامبر ۲۰۲۳ اعمال می‌شود و مطابق آن مسافران اجازه دارند تا دو همراه زیر ۲۰ سال را بدون هیچ هزینه اضافی در طول سفرهای درون‌منطقه‌ای خود به همراه داشته باشند. این تعدیل به‌طور خودکار برای کسانی که در حال حاضر بلیت را دارند اعمال می‌شود.

افزایش مسافران حمل‌ونقل عمومی سوئد با ارائه بلیط ۳۰ روزه

پیشنهاد ارائه‌شده به انواع بلیت‌های خاص محدود نیست و برای همه دارندگان بلیت ۳۰ و ۳۶۵ روزه آزاد است. با این حال، سازمان حمل‌ونقل عمومی اسکانه شرایط خاصی را برای آن تعیین کرده است که مطابق آن برای بلیت‌های ۳۶۵ روزه مسافر تنها می‌تواند یک همراه زیر ۲۰ سال داشته باشد و خانواده‌های دارای فرزندان هفت تا ۱۹ سال که از بلیت ۳۰ روزه استفاده می‌کنند امکان همراهی سه فرد زیر ۲۰ سال را دارند. کودکان زیر هفت سال نیز همچنان می‌توانند به‌صورت رایگان از خدمات حمل‌ونقل عمومی اسکانه برخوردار شوند.

بلیت ۳۰ روزه خود نیز دربردارنده مزایای مختلفی است و امکان داشتن سفری نامحدود را در سراسر منطقه مشخص‌شده برای یک ماه کامل و با نرخ ثابت ارائه می‌دهد. این بلیت قابلیت به اشتراک گذاشته شدن با دیگران را نیز در صورت مورد استفاده قرار نگرفتن توسط خود فرد دارد و بهبود شرایط استفاده از آن فرصت محدودی را برای مسافران فراهم می‌کند تا در پاییز ۲۰۲۳ با همراهان خود در اسکانه به کاوش بپردازند.

افزایش مسافران حمل‌ونقل عمومی سوئد با ارائه بلیط ۳۰ روزه

کد خبر 679519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهار US ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    0 0
    عالی موفق باشی