۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
گوشی سامسونگ گلکسی F34 5G عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی F34 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اوایل ماه جولای، گوشی گلکسی M34 را در هند عرضه کرد سپس از یک محصول جدید به نام گلکسی F34 در این کشور رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که گلکسی F34 دقیقاً همان گوشی گلکسی M34 است، فقط در رنگ‌های مختلف وارد بازار می‌‎شود. گوشی سامسونگ گلکسی F34 دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۳۴۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است.

گوشی سامسونگ گلکسی F34 5G به تراشه ۱۲۸۰ Exynos‬ مجهز شده است که با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است. این محصول با استفاده از رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‎شود. یک دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌‏شود. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر گوشی جدید سامسونگ قرار گرفته شده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی F34 شامل اتصالات 5G، حسگر اثرانگشت روی لبه کناری، یک کارت حافظه MicroSD و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این محصول با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۳۰ دلار عرضه می‌شود، در حالی که قیمت نسخه دیگر آن با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۵۵ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 679464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.