زیباترین شخصیت های کارتونی جهان

کارتون‌ها و انیمیشن‌ها همیشه یکی از بهترین روش‌های سرگرمی به حساب می‌آیند که هم برای بزرگسالان خاطره انگیز و هم برای کودکان و نوجوانان جذاب هستند.

شخصیت‌های کارتونی یکی از قابل توجه‌ترین جنبه‌های انیمیشن و کارتون‌ها بوده که توجه هر شخصی را به نوع طراحی، ترکیب رنگ‌ها و لباس‌ها، و شخصیت این کارکترها جذب میکند. همگی این کارتون و انیمیشن‌ها دارای شخصیت‌های مونث و مذکر مختلفی هستند که زیبایی و قدرت طراحی این کمپانی‌های انیمیشن سازی را به رخ همگی میکشد.

در انیمه‌های ژاپنی، طراحی‌های شخصیت‌ها نسبت به بقیه کمپانی‌های آمریکایی بسیار متفاوت‌تر می‌باشد و تعریف آنها از زیبایی کاملا متفاوت از یکدیگر می‌باشد. اکثر کمپانی‌های انیمیشن سازی آمریکایی دارای طراحی‌های واقعی‌تر هستند که در هنگام طراحی این شخصیت‌ها ازگوشه‌های گرد بیشتر استفاده می‌کنند که در مقایسه با انیمه‌های ژاپنی که دارای گوشه‌های تیزتری هستند بسیار متفاوت است. در این مطلب ما لیستی از زیباترین شخصیت‌های مونث کارتونی را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید!

پرنسس جزمین در کارتون علاءالدین

پرنسس جزمین برای اولین بار در کارتون علاءالدین در سال 1992 و در ادامه در کارتون‌های بازگشت جعفر 1994 و بعد ها در کارتون علاءالدین و دزد در سال 1996 و در آخر در سریال تلویزیونی علاءالدین ظاهر شد. پرنسس جزمین یک شخصیت براساس داستان معروف ایرانی به نام هزار و یک شب می‌باشد که در این سری از کارتون‌ها به نام جزمین یا یاسمین ظاهر می‌شود.

پرنسس جزمین بر خلاف پرنسس‌های معمولی دیزنی که با موهای بلوند و پوست سفید ظاهر می‌شوند، دارای یک زیبای خاص از خاورمیانه است و با موهای زیبای مشکی در این سری از کارتون‌ها پدیدار می‌شود. پرنسس جزمین شخصیت پیچیده‌ای دارد که برخلاف پرنسس‌های معمولی یک دختر مستقل و شجاع است که همیشه به دنبال عشق واقعی است.

ملکه السا در انیمیشن فروزن

شخصیت ملکه السا برای اولین بار در انیمیشن فروزن در سال 2013 ظاهر شد و از همان موقع طرفداران بسیاری از رده‌های سنی مختلف را به خود جذب کرد. ایده یک پرنسس که دارای قدرت کنترل یخ و ایجاد شکل‌های مختلف با یخ است معمولا در شخصیت‌های منفی دیده شده بود که در این سری انیمیشن، شخصیت اصلی و مثبت ما دارای این قدرت است و سعی در تحت کنترل قرار دادن آن می‌باشد.

ملکه السا در انیمیشن فروزن در تلاش برای رساندن یک پیام به مخاطب خود است که این پیام پذیرش یک سری از موانع و مشکلات در زندگی، حفظ قدرت و قابلیت رویارویی با مشکلات، و داشتن امید در هنگام مبارزه با مشکلات مختلف می‌باشد. انیمیشن فروزن یکی ار معروف‌ترین انیمیشن ها می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر شما هم به این انیمیشن و شخصیت‌های السا و آنا علاقه‌مندید، همین حالا میتوانید محصولات انیمیشن فروزن با طرح السا و آنا را خریداری کنید!

بل در کارتون دیو و دلبر

بل یک شخصیت پرنسس مانند در انیمیشنی از شرکت والت دیزنی است که برای اولین بار در کارتون دیو و دلبر در سال 1991 ظاهر شد. بل موفق‌ترین شخصیت کارتونی کمپانی والت دیزنی می‌باشد که توانست شماری از طرفداران انیمیشن و کارتون را در سالیان طولانی به خود جذب کند.

معنی کلمه بل "زیباترین دختر" است که با مشخصات ظاهری این شخصیت بسیار هماهنگ است! طراحان و خالقان شخصیت بل همگی خانم‌هایی از اروپا هستند که زیبایی خاص این شخصیت را ثابت می‌کنند. طراحان شخصیت بل به دنبال خلق یک شخصیت با دارا بودن زیبایی اروپایی بودند که پس از به وجود آمدن بل به این هدف رسیدند.

راپونزل در انیمیشن گیسو کمند

شخصیت راپونزل از انیمیشن گیسو کمند نمایانگر یک دختر جوان زیبا با موهای بلند است که دارای شخصیت مستقل، خلاق و ماجراجویانه است. شخصیت اصلی راپونزل متعقل به داستانی قدیمی درمورد دختری زندانی در قلعه است که توسط مادرخوانده شیطانی خود در این قلعه گیر افتاده و در انتظار نجات یافتن توسط پرنس شجاع قصه است.

شخصیت راپونزل در انیمیشن گیسو کمند با فاصله‌گیری از داستان اصلی توانسته کارکتر جدیدی خلق کند که داستان، شخصیت و طراحی بسیار متفاوتی از داستان اصلی دارد. شخصیت راپونزل توانست با طراحی بسیار زیبا و متفاوت تعریف جدیدی از زیبایی را به مخاطب منتقل کند. اگر شما هم به این شخصیت زیبا و محبوب علاقه‌مندید، می‌توانید محصولات طرح کارتون و شخصیت راپونزل را همین حالا خریداری کنید!

الاستی‌گرل در سری انیمیشن‌های شگفت‌انگیزان

الاستی‌گرل یک شخصیت از دنیای ابرقهرمانان دی‌سی می‌باشد که برای اولین بار در کمیک بزرگترین ماجراجویی من در سال 1963 پدیدار شد. این تا زمانی بود که کمپانی پیکسار از شخصیت الاستی‌گرل برای انیمیشن شگفت‌انگیزان در سال 2004 استفاده کرد و نام این شخصیت را به الاستی‌لیدی تغییر داد. این فرنچایز یکی از پر فروش ترین سری انیمیشن‌های خانواده‌های ابرقهرمانان بود که طرفدار بیشماری را به خود جذب کرد.

اسم اصلی شخصیت الاستی‌گرل هلن پار است که در این انیمیشن او حالا مادر سه فرزند و همسر آقای شگفت‌انگیز است. الاستی‌گرل در سری اول این فیلم دارای نقش زیادی نیست و نمی‌تواند به خوبی نقش خود را اجرا کند که در سری دوم این فیلم ورق برمی‌گردد و الاستی‌گرل به دنیای ابرقهرمانان باز می‌گردد. الاستی‌گرل دارای یکی از زیباترین طراحی‌ها در شخصیت‌های بزرگسال است که او را از بسیاری از شخصیت‌های مشابه در انیمیشن‌های دیگر متمایز میکند.

کلام آخر

شخصیت‌های بیشمار زیادی هستند که با طراحی‌های زیبا و دلنشین خود می‌توانند در این لیست خود را جای دهند. زیبایی شخصیت‌های معرفی شده نه تنها از لحاظ ظاهری، بلکه از نظر طراحی داستان و رشد آنها در طول انیمیشن نیز بود که آنها را از بقیه شخصیت‌های موجود در انیمیشن‌ها جدا میکند. این مقاله سعی در به وجود آوردن یک معیار برای سنجش شخصیت‌های مختلف بود که با در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف آنها را در این لیست جای داد. از همراهی شما متشکریم!

نویسنده: امیرحسین نظری

کد خبر 679349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.