معناها در نبرد ترکیبی و هویتی دشمن در حال واژگونی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در بحران هویت و جنگ تمام عیار ترکیبی علیه ایران اسلامی که معناها در حال واژگونی است و حقایق کف میدان در فضای مجازی وارد شده، ما باید با کارهای واقعی امیدآفرین خدمت رسان این ورق را برگردانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا سردار محمد زهرایی امروز پنجشنبه-نوزدهم مردادماه- در اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ و تقدیر از خبرنگاران جهادگر، اظهار کرد: واژه «ممهدین» که در دعای زیارت عاشورا می‌خوانیم افرادی بودند که بسترساز برخی حوادث و رخدادها شدند.

وی با بیان اینکه خیلی از افراد دچار خطای محاسباتی هستند، خاطر نشان کرد: ممهدین یا بسترسازان کسانی بودند که سیاهی لشکر در لشکر عمر سعد بودند، یا اینکه سیاهی لشکر بودند و تیراندازی نکردند و قلبا با امام مشکل نداشتند اما در لشکر دشمن حاضر شدند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ممهدین کسانی بودند که بستر بستن آب روی امام و یارانشان را فراهم کردند. امروز هم باید از ممهدانی سخن گفت که ایمان داشتند و با ولی خودشان تا شب عاشورا پیش رفتند، اما استقامت نکردند و بازگشتند.

وی اظهار کرد: ممهدین و بسترسازان به زارعت و عبادت مشغول شدند و بهانه آوردند و در لشکر امام نبودند. ممهدین ویژگی‌های زیادی دارند که دو ویژگی آنها یعنی بی‌تفاوتی و در زمین و زمان با ولی خودشان نبودن اصلی‌ترین این ویژگی‌ها است.

سردار زهرایی خاطر نشان کرد: بی‌تفاوت‌ها جز بسترسازانی هستند که باطل را به طور موقت بر حق غلبه می‌دهند، افرادی هستند که در طول تاریخ بلاهای زیادی را بر سر جبهه حق آورده‌اند. همچنین افرادی هستند که در صحنه عاشورا بودند و امروز هم هستند.

وی افزود: ممهدین در زمان و زمین با ولی خود نیستند، شما می‌توانید سلیمان ابن صرد خزاعی باشید و قبل از واقعه عاشورا ۱۲ هزار نامه به واسطه شما به امام برسد، اما صبح تا ظهر عاشورا با امام نباشید؛ بعد از ظهر عاشورا نهضت توابین را راه بیندازید و چندین هزار نفر در خونخواهی از خون امام به شهادت برسند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در زمان با ولی بودن مهم است، ادامه داد: می‌توانید در زمان با ولی خود باشید اما در زمین ولی نباشید. ۶۰ بار پای پیاده به مکه بروی و جانباز صفین باشی و در زمان با ولی باشی اما به جای اینکه پشت ولی باشی روی سینه ولی باشی و سرش را جدا کنی.

وی گفت: قرن پانزدهم قرن شگفتی‌های اسلام است و آنان که امروز قد علم کرده‌اند جهادگران هستند که بی‌تفاوت نیستند و هم در زمین و هم در زمان با ولی خودشان هستند.

سردار زهرایی، تصریح کرد: امروز جهادگران ما لشکر خوبان امام زمان (عج) در زمان و زمین ولیمان هستیم که نه تنها بی‌تفاوت نیستیم بلکه بی‌تفاوت‌ها را هم به حرکت در می‌آوریم؛ موتور محرک هستیم در انسجام بخشی و بسیج کنندگی تا همه بی تفاوت‌ها لشکری برای خدمت به امام زمان (عج) باشند.

وی خاطر نشان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی یعنی اقتدار جهادگران خدمت رسان، هم افزا کردن و منجسم کردن خدمات و به میدان آوردن ظرفیت‌هایی که بیش از ظرفیت انسانی است.

خیلی از جوانان احتیاج به خدمت رسانی ندارند اما از خدمت رسانی به دیگران هم محروم هستند؛ این توفیق را خداوند متعال به شما داده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشورمان اظهار کرد: امروز در موقعیتی هستیم که توفیق خدمت داریم و باید هر روز به لشکر خودمان آدم‌هایی از جنس انقلاب و افرادی که بی‌تفاوت نیستند و با ولی خودشان در زمین زمان هستند بیفزاییم.

وی تاکید کرد: در این بحران هویت و جنگ تمام عیار ترکیبی علیه ایران اسلامی که معناها در حال واژگونی است و حقایق کف میدان در فضای مجازی وارد شده، ما باید با کارهای واقعی امیدآفرین خدمت رسان این ورق را برگردانیم.

سردار زهرایی با بیان اینکه فتنه سال گذشته نشان داد آرمان‌ها و روح الله عجمیان‌ها که از گروه‌های جهادی برخواسته بودند، ورق فتنه را به نفع نظام اسلامی بازگردادند.

وی تصریح کرد: نوک قله حرکت‌های جهادی تربیت نسل محسن حججی‌ها، دانشگرها و آرمان‌ها و روح الله‌ها است. ما لشکری انسان‌ساز برای انقلاب هستیم و در تمدن نوین اسلامی باید پیش رو و پیش‌قراول باشیم. 

کد خبر 679009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.