تخصیص یک‌چهارم اعتبارات استان اصفهان به بسیج سازندگی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار مصوبه شورای برنامه‌ریزی برای بسیج سازندگی تعیین شده است که این اعتبار حدود ۲۵ درصد کل اعتبارات استان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیررضا نقش صبح امروز _پنجشنبه نوزدهم مردادماه_ در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان اصفهان اظهار کرد: یکی از ارکان بسیار مهم اقتصاد مقاومتی مردمی‌سازی اقتصاد است. در کشور ما بیش از ۸۰ درصد اقتصاد دولتی بوده و فقط ۲۰ درصد اقتصاد در اختیار بخش خصوصی است. همه کارگزاران نظام دغدغه مردمی‌سازی اقتصاد را دارند.

وی افزود: استان اصفهان ظرفیت‌های بزرگی به ویژه در بخش صنعت دارد و در جنگ اقتصادی نیز با استفاده از ظرفیت صنعت، استان اصفهان نقش بسزایی در اقتصاد کشور ایفا می‌کند. رشد اقتصادی تا زمانی که رشد تولید اتفاق نیفتد، محقق نمی‌شود. رشد تولید نیازمند رشد سرمایه‌گذاری است که لازمه آن برداشتن محدودیت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین امنیت سرمایه‌گذاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: یکی از ابرچالش‌های کشور ما به جز موضوع آب، ناترازی انرژی در کشور است، اکنون با ناترازی برق و گاز مواجه هستیم که صنایع کشور را با مشکل مواجه می‌کند. اگر به دنبال توسعه اقتصادی هستیم صنعت نباید درگیر ناترازی انرژی باشد.

نقش اضافه کرد: همدلی، هماهنگی و روحیه جهادی در مجموعه سپاه پاسداران و بسیج سازندگی استان اصفهان وجود دارد. بسیج سازندگی می‌تواند در اجرایی کردن سیاست‌های استان به کمک استانداری بیاید. ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار مصوبه شورای برنامه‌ریزی برای بسیج سازندگی تعیین شده است که این اعتبار حدود ۲۵ درصد کل اعتبارات استان است.

وی ادامه داد: یک‌چهارم اعتبارات استان اصفهان در اختیار بسیج سازندگی قرار می‌گیرد. تکمیل زنجیره‌های ارزش راهبردی در مناطق مختلف از جمله اهداف استانداری است که بسیج سازندگی در تحقق آن می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

کد خبر 675457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.