تداوم بارش در ارتفاعات غرب و جنوب اصفهان / وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در محدوده شرقی کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _چهارشنبه هجدهم مردادماه_ در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات غرب و جنوب اصفهان، مناطقی از فارس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان، به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان، رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور تا روز یکشنبه جوی پایدار حاکم خواهد بود. طی پنج روز آینده در بعضی مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد، گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه این وضعیت در شمال سیستان و بلوچستان و به ویژه منطقه زابل، شدت بیشتری خواهد داشت، تصریح کرد: امروز، دریای عمان و روزهای پنجشنبه و جمعه، شرق دریای عمان مواج است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد با بیشینه ۳۶ و کمینه ۲۰ است و روز _پنجشنبه نوزدهم مردادماه_ نیز کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد، با بیشینه ۳۶ و کمینه ۲۰ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 678694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.