بهترین دیوارپوش برای بازسازی خانه های قدیمی و ویلا

یکی از بهترین اقداماتی که می توانید برای بازسازی خانه های قدیمی و ویلا انجام دهید، تعویض دیوارپوش است.

دیوارپوش ها تاثیر زیادی روی زیبایی دکوراسیون داخلی خانه و ویلا دارند؛ به شرطی که آن ها بر اساس سبک دکوراسیون ویلا و متناسب با ظاهر خانه های قدیمی انتخاب شوند.

می دانیم که پاسخ بسیاری از شما به سوال اینکه بهترین دیوارپوش برای بازسازی ویلا و خانه های قدیمی چیست؟ «کاغذ دیواری» و یا «رنگ آمیزی» است؛ اما دیوارپوش ها به این موارد محدود نمی شوند و تنوع زیادی دارند که در ادامه مقاله به آن ها اشاره می کنیم.

برای بازسازی ویلا و خانه قدیمی از چه دیوارپوشی استفاده کنیم؟

انتخاب یک دیوارپوش مناسب برای بازسازی ویلا و خانه های قدیمی نیاز به بررسی و تحقیق دارد. شما باید بتوانید بر اساس بودجه خودتان این محصولات را خریداری کنید. از طرفی بر اساس شرایط جغرافیایی خانه و میزان شستشوی دیوارها توسط شما، انتخاب یک دیوارپوش مناسب اهمیت بسیار بیشتری پیدا می کند. چون برخی از افراد عادت دارند که هر چند وقت یک بار دیوار ویلا و خانه های قدیمی را شستشو دهند.

از طرفی دیگر استفاده از دیوارپوش های کاغذ دیواری و رنگ قدیمی شده است؛ چون متریال ها و محصولات مقاوم تر و متنوع تری روی کار آمده اند. پس شما می توانید در کنار رنگ و کاغذ دیواری، از دیوارپوش های دیگر نیز استفاده کنید که هم مدرن تر هستند، هم با ساختار مقاوم خودشان تا مدت ها برای شما ماندگاری خواهند داشت.

برای بازسازی ویلا و خانه قدیمی از چه دیوارپوشی استفاده کنیم؟

انواع دیوارپوش مناسب بازسازی ویلا و خانه

تصمیم به تعویض دیوارپوش برای بازسازی انواع خانه های قدیمی و ویلا گرفتن، کار آسانی است؛ اما اینکه بتوانید بر اساس بودجه خودتان دیوارپوش های مناسب را انتخاب کنید بسیار حائز اهمیت است. دیوارپوش های دکوراتیو می توانند با ترکیب با رنگ و کاغذ دیواری مورد استفاده قرار گیرند. این دیوارپوش ها ظاهر جذابی در ساختمان ها ایجاد می کنند و باعث متحول شدن ظاهر آن ها خواهند شد، پس با ما برای معرفی هر کدام همراه باشید.

  1. آجرهای دکوراتیو

آجرهای دکوراتیو یکی از انواع دیوارپوش های مناسب بازسازی خانه های قدیمی است. البته معمولا آجرها با ترکیب دیگر دیوارپوش ها مانند دیوارپوش های سنگی و یا حتی رنگ مورد استفاده قرار می گیرند. امکان نصب این آجرها در بخش های مختلف منزل و ویلا وجود دارد. فقط کافیست که آن ها را بر اساس سلیقه خودتان در سایزبندی های مشخص سفارش دهید. آجرهای نسوز می توانند در برابر حریق نیز مقاوم باشند و باعث افزایش ایمنی خانه های قدیمی ویلایی و ویلا شوند.

  1. استون شیت

استون شیت یکی از انواع دیوارپوش های مناسب برای بازسازی ویلا و خانه است. استون شیت ها همانطور که از نامشان مشخص است، می توانند زیبایی ویلاها را با ظاهر سنگ مانند خودشان چندین برابر کنند. به همین خاطر این دیوارپوش ها برای ویلاهای مدرن قابل استفاده اند، هم برای ویلاهای کلاسیک و خانه های قدیمی بازسازی شده. فقط کافیست که استون شیت های باکیفیت را با ظاهر و رنگ بندی دلخواه سفارش دهید و برای بازسازی ویلا و خانه مورد استفاده قرار دهید.

  1. دیوارپوش های پی وی سی

چند سالی است که متریال پی وی سی کاربردهای بسیار متنوعی در صنایع مختلف پیدا کرده است. ساخت دیوارپوش و کفپوش پی وی سی، یکی از کاربردهای این ماده در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی است. اگر می خواهید برای بازسازی خانه های ویلایی و قدیمی هزینه زیادی نکنید و از طرفی کیفیت و زیبایی کار نیز برای شما مهم است، می توانید دیوارپوش های پی وی سی که به راحتی قابل شستشو هستند را انتخاب کنید.

انواع دیوارپوش مناسب بازسازی ویلا و خانه

  1. بتن اکسپوز (تایل بتن پیش ساخته)

بتن اکسپوز یکی از انواع دیوارپوش های مناسب برای بازسازی خانه های قدیمی و ویلا با سبک مدرن است. این محصولات هم برای فضای بیرونی قابل استفاده اند، هم برای فضای داخلی؛ اما به دلیل اینکه ظاهر آن ها ساده است و با رنگ بتن ساخته شده اند، بیشترین کاربرد آن ها در فضای بیرونی است. تایل های بتن پیش ساخته را می توان در رنگ بندی ها، مدل های متنوع و به صورت سه بعدی نیز سفارش داد. برخی از این محصولات به شکل چوبی طراحی شده اند که زیبایی آن ها فوق العاده است.

  1. ماربل شیت

ماربل شیت یکی از بهترین دیوارپوش هایی است که می توانیم برای بازسازی خانه های ویلایی قدیمی به صورت لوکس به شما پیشنهاد کنیم. ماربل شیت ها ظاهر جذابی به ویلا و خانه می دهند و به شکل سنگ طراحی شده اند. این محصولات از جنس پی وی سی هستند و به صورت رولی در محل اجرا می شوند. ضد آب بودن و تنوع در رنگ این دیوارپوش، مزایای زیادی را برای خرید آن به همراه دارد.

بازسازی خانه های قدیمی و ویلا با کمترین هزینه

اگر قصد بازسازی خانه های قدیمی و ویلا را دارید، بهتر است که از یک شرکت دکوراسیون داخلی معتبر کمک بگیرید سشرکت ویستا افرند ضمن ارائه انواع دیوارپوش و انجام اقدامات لازم برای نصب آن ها، به شما برای بازسازی ویلا با کمترین هزینه کمک می کند. بنابراین، در صورت نیاز به دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

کد خبر 677890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.