رسیدگی به ۸۰ درصد مطالبات ترافیکی شهروندان قزوینی

شهردار قزوین از رسیدگی به ۸۰ درصد درخواست‌های ارائه شده شهروندان به سامانه ۱۳۷ سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در تیرماه سال جاری خبر داد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه آماده‌سازی سطح معابر فرعی در سطح منطقه یک محله ناصرآباد ادامه دارد، اظهار کرد: عملیات مخلوط‌ریزی معبر فرعی مدرس جهت جدول‌گذاری به اتمام رسیده است که بعد از جدول‌گذاری اجرای عملیات بیس‌ریزی انجام می‌شود و این عملیات توسط واحد عمرانی منطقه یک در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی از اجرای عملیات تراش آسفالت بلوار پرستار در سطح منطقه دو خبر داد و افزود: عملیات تراش و روکش آسفالت دور برگردان بلوار پرستار جنب اداره کل بیمه سلامت از سوی واحد عمرانی منطقه دو، در دستور کار این سازمان قرار گرفته و هم اکنون در حال اجرا است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: عملیات نوسازی و مرمت پل‌های عابر پیاده در معابرِ ناحیه مینودر و کوثر با هدف تسهیل در تردد شهروندان و رفاه حال عابران پیاده در دستور کار شهرداری است.

صباغی اضافه کرد: به منظور ایجاد چهره‌ای زیبا و منظم در معابر عمومی نهضت ترمیم جداول فرسوده در سطح ناحیه مهدیه ادامه دارد.

وی ادامه داد: تخریب و اجرای مجدد جداول معیوب با هدف زیبایی چهره شهر و هدایت مناسب آب‌های سطحی انجام می‌شود.

شهردار قزوین گفت: با هدف رعایت بهداشت در محلات و زیبایی منظر شهری نخاله‌های بلوار رزمندگان، محله مالکانه و خیابان سردار جمع‌آوری شدند.

صباغی از رسیدگی به ۸۰ درصد درخواست‌های سامانه ۱۳۷ سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در تیرماه امسال خبر داد و تصریح کرد: درخواست‌های ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ در تیرماه سال جاری ۸۹ مورد بود که به بیش از ۸۰ مورد آن رسیدگی شده و ۹ مورد آن نیز در حال پیگیری و در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در راستای افزایش رضایت شهروندان و رفاه حال آن‌ها، رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ به‌طور روزانه و مستمر در اولویت کاری سازمان قرار دارد.

شهردار قزوین از رفع خطر و تخریب بنای فرسوده خطرآفرین در کوچه تقوی واقع در خیابان مولوی با همکاری مالک پس از پیگیری‌های مکرر خبر داد و گفت: با توجه به حکم صادره از طرف مقام قضائی و طبق بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، این ساختمان فرسوده و خطرساز توسط معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری و با همکاری مالک تخریب و رفع خطر شد.

صباغی افزود: مالکان پلاک‌های خطرآفرین و فرسوده درخواست کرد با شهرداری در خصوص رفع کردن خطر همکاری لازم را داشته باشند تا با توجه به احتمال تخریب پلاک‌های فرسوده از بروز هر گونه حادثه مالی و جانی جلوگیری شود.

کد خبر 677270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.