جاذبه‌های گردشگری شهر دریاچه نمک

شهر دریاچه نمک، مرکز ایالت یوتا، با چشم انداز زیبا و منحصربه‌فرد خود، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای گردشگران فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سرزمینی که اکنون یوتا نامیده می‌شود، برای اولین بار میزبان مردم باستانی پوئبلو بود. بعدها، قبیله‌ای موسوم به یوته در این منطقه ساکن شدند. سالت‌لیک‌سیتی، مرکز ایالت یوتا، به دلیل نزدیکی به یک دریاچه نمکی بزرگ، در ابتدا "شهر دریاچه نمک بزرگ" نامیده شده بود که کلمه "بزرگ" از نام رسمی آن در سال ۱۸۶۸ حذف شد.

شهر دریاچه نمک، مجموعه‌ای بی نظیر از جاذبه‌های گردشگری مانند موزه تاریخ طبیعی یوتا و مرکز خرید فضای باز سیتی کریک ( City Creek) را در خود جای می‌دهد. سیتی کریک دارای بیش از ۹۰ فروشگاه و رستوران و دو سقف شیشه‌ای کاملاً جمع شونده است که کنترل آب و هوا را در تمام طول سال بر عهده دارد. همچنین کتابخانه عمومی دریاچه نمک و موزه علم و فرهنگ لئوناردواز دیگر مکان‌های دیدنی این شهر محسوب می‌شود. جمعیت سالت‌لیک‌سیتی ( Salt Lake City) در سال‌های اخیر به خاطر افراد زیادی که به گالری‌های هنری معاصر، رستوران‌های مدرن و انجام فعالیت‌های فضای باز جذب شده‌اند، افزایش یافته است. در زمستان، اسکی‌بازان به دامنه‌های کوه‌های واساچ هجوم می‌آورند و از فضای اطراف لذت می‌برند، اما بازدیدهای فصل بهار بهتر است. همچنین اقامتگاه‌های باشکوهی را می‌توان در فصل بهار و زمستان در مرکز ایالت یوتا یافت.

جاذبه‌های گردشگری شهر دریاچه نمک

موزه تاریخ طبیعی یوتا

این جاذبه گردشگری، بیش از پنج هزار شیء را در خود جای می‌دهد و یک مکان شگفت‌انگیز، برای اکتشافات دیرینه یوتا و مصنوعات حفظ شده از مردمان ماقبل تاریخ این ایالت به شمار می‌رود. همچنین موزه تاریخ طبیعی یوتا، محلی برای کشف چگونگی تغییرات سطح زمین و دریاچه نمک به علت وجود زمین لرزه‌ها و فرسایش در طول زمان است و تجربه‌ای فراموش نشدنی از سفر را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

شگفتی‌های طبیعی یوتا

یوتا به‌خاطر شگفتی‌های طبیعی خود از مناره‌های بلند بیابانی گرفته تا جنگل‌های سرسبز آلپ در جهان مشهور است. پنج پارک ملی در این ایالت وجود دارد و دریاچه نمک، مکان مناسبی برای ماجراجویی است. حدود ۱۱ پیست اسکی در این منطقه یافت می‌شود و به همین منظور نام «شهر اسکی» را به خود اختصاص می‌دهد.

جاذبه‌های گردشگری شهر دریاچه نمک

کد خبر 675537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.