موتور ۳چرخه الکتریکی X-OTO عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که موتور سه‌چرخه الکتریکی X-OTO وارد بازار آمریکا شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، موتور سه‌چرخه الکتریکی X-OTO که به تازگی وارد بازار آمریکا شده است از یک سیستم شیب تثبیت شده استفاده می‌کند که می‌تواند موتور را تا ۴۵ درجه کج کند؛ بنابراین به راحتی در هنگام حرکت در پیچ‌ها خم می‌شود. راندن این محصول به دلیل داشتن سه چرخ به گواهینامه موتورسیکلت در کالیفرنیا نیاز ندارد. البته ممکن است مقررات خاصی در دیگر ایالات متحده وجود داشته باشد که کاربران را ملزم به دریافت مجوز برای سه‌چرخه الکتریکی کند.

بهبود و حفظ ایمنی یک اولویت برای موتور سه‌چرخه الکتریکی X-OTO در نظر گرفته می‌‎‏شود. به طوری که سواری با آن ایمن‌تر از دوچرخه یا موتورسیکلت با دو چرخ است. موتور سه‌چرخه الکتریکی X-OTO به یک موتور هاب جلو ۴۰۰۰ واتی مجهز شده است، حداکثر سرعت آن نیز ۷۲ کیلومتر در ساعت است که باعث می‌‎شود برای رفت‌وآمدهای شهری مناسب باشد.

موتور سه‌چرخه الکتریکی X-OTO دارای یک جفت باتری قابل جابجایی است که در مجموع ۴.۳ کیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند که برد حدود ۱۴۵ کیلومتر در سرعت معمولی را ارائه می‌دهد. باتری‌ها را می‌توان به منظور شارژ کردن از موتور خارج کرد یا مستقیماً آن‌ها را روی محصول شارژ کرد.

موتور سه‌چرخه الکتریکی X-OTO با قیمت ۷۴۹۹ دلار عرضه می‌شود که کمی بالاتر از بسیاری از مدل‌هایی است که X-OTO از نظر مشخصات و عملکرد با آن‌ها رقابت می‌کند.

کد خبر 674642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.