پایان کار سارق دوچرخه‌های شهروندان اصفهانی / شرور متهم به قتل فراری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق دوچرخه‌های شهروندان اصفهانی و شرور متهم به قتل فراری خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۲۸ اصفهان حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود، فرد شروری را که از سال ۹۷ به دنبال مشارکت در درگیری منجر به قتل متواری بوده را شناسایی کردند.

وی افزود: متهم به محض مشاهده مأموران انتظامی، قصد متواری شدن از محل را داشت، اما در نهایت با هوشیاری مأموران در یک عملیات دقیق و ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: پلیس در راستای ارتقای احساس آرامش بین مردم، با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه عمل مجرمانه و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

وی تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در یکی از محلات شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت و مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

سرهنگ بساطی با اشاره به کشف چهار دستگاه دوچرخه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم، اضافه کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کرد و ضمن تشکیل پرونده، برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در حفظ و حراست از اموال و وسایل نقلیه خود اهتمام و توجه بیشتری داشته باشند، با رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه، مانع رسیدن سارقان به اهداف خود شوند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه‌، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 674493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.