پیگیر رفع مشکل افزایش اجاره‌بها هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: به عنوان نمایندگان مردم خود را موظف به بررسی و پیگیری معضل افزایش اجاره‌بها در شورای اسلامی شهر می‌دانیم. ارائه راهکارها برای رفع این مشکل مستلزم نظرسنجی از صاحب‌نظران و کارشناسان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم‌تیرماه_ در جلسه اعضای هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک همدان با اشاره به مراجعه‌های مکرر شهروندان پیرامون افزایش اجاره‌بهای مسکن به شورای اسلامی شهر اظهار کرد: معضل اجاره‌بها که اکنون به فاجعه تبدیل شده، بسیاری را مبتلا کرده است.

وی با بیان اینکه نرخ بالای اجاره‌بها در مناطق محروم شهر به مناطق کمتربرخوردار نیز انتقال پیدا کرده است، افزود: به دلیل افزایش نرخ اجاره‌بها در شهر، اجاره‌نشین‌ها مجبور به جابه‌جایی در مناطق با اجاره کمتر شده‌اند که این مسئله موجب افزایش اجاره‌بها در تمام مناطق حتی روستاها شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: به عنوان نمایندگان مردم خود را موظف به بررسی و پیگیر این معضل در شورای اسلامی شهر می‌دانیم و ارائه راهکارها برای رفع این مشکل مستلزم نظرسنجی از صاحب‌نظران و کارشناسان است.

مسگریان ادامه داد: مشکل کنونی، تبدیل مسکن از یک کالای مصرفی به کالای سرمایه‌ای در زمینه فروش و اجاره‌بها است.

وی هدف از برگزاری این جلسات را بررسی معضل نرخ اجاره‌بها و ارائه راهکار دانست و گفت: دغدغه شهروندان با توجه به مراجعه‌های مکرر به شورا، موضوع مسکن است و نرخ اجاره‌بها اکنون دغدغه اصلی ما و مسئولان است و در شورای اسلامی شهر به صورت جدی پیگیر آن هستیم.

کد خبر 673761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.