بهبود حمل‌ونقل عموی در شهر آمریکایی با یک اپلیکیشن

اداره حمل‌ونقل شهرستان مونتگومری در ایالات متحده آمریکا یک اپلیکیشن معرفی کرده است که راحتی و دسترسی به سرویس اتوبوس‌رانی را افزایش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره حمل‌ونقل شهرستان مونتگومری (MCDOT) در ایالات متحده آمریکا یک برنامه جدید به نام Ride On Trip Planner معرفی کرده است که هدف آن افزایش راحتی و دسترسی به سرویس اتوبوس‌رانی است. کاربران با استفاده از این برنامه جدید می‌توانند سفرهای خود را با توجه به چندین حالت حمل‌ونقل مانند اتوبوس، مترو، اسکوتر، دوچرخه‌الکتریکی، متروریل و متروبوس برنامه‌ریزی کنند. علاوه بر این، برنامه جدید اطلاعاتی در مورد زمان انتظار و میزان شلوغی وسایل حمل‌ونقل را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

به گفته مقامات شهری مونتگومری، بهبود حمل‌ونقل عمومی و حذف خودروهای شخصی از جاده‌ها به منظور مبارزه با تغییرات آب و هوایی بسیار مهم و ضروری است. انتظار می‌رود که این برنامه به بهبود خدمات ارائه شده به مسافران کمک کند و افراد بیشتری را تشویق کند که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند. برنامه Ride On Trip Planner امکان تخصیص اتوبوس‌های بیشتر بر اساس تقاضا در مسیرهای شلوغ‌تر را فراهم می‌کند. همچنین، دارای قابلیتی است که به کاربران اطلاع می‌دهد که به مقصد مورد نظر رسیده‌اند. نسخه مبتنی بر وب این برنامه نیز در دسترس است.

بهبود حمل‌ونقل عموی در شهر آمریکایی با معرفی اپلیکیشن جدید

به نظر می‌رسد که کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه Ride On Trip Planner زمان سفر خود را از قبل تعیین کنند و گزینه‌های سفر بیشتری را با انتخاب کردن حالت‌های دیگر مانند مترو یا دوچرخه الکتریکی مشاهده کنند. این اپلیکیشن یک گام بزرگ رو به جلو در زمینه دسترسی بیشتر به وسایل حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، برنامه Ride On Trip Planner بر تعداد افراد حاضر در اتوبوس نظارت دارد و در زمان اوج رفت‌وآمد نیز اتوبوس‌های بیشتر اعزام می‌کند. هدف از ارائه این ویژگی کاهش زمان انتظار برای مسافران و بهبود خدمات کلی است.

کد خبر 673641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.