ساعت هوشمند جدید boAt چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند boAt Storm Call 2 با نمایشگر ۱.۸۳ اینچی HD عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت boAt چند ساعت هوشمند جدید از جمله Connect Ace، Utima Connect و Xtend Plus را به محصولات خود اضافه کرده است. به‌تازگی نیز ساعت هوشمند جدیدی به نام boAt Storm Call 2 را وارد بازار هند کرده است.

ساعت هوشمند boAt Storm Call 2 دارای نمایشگر ۱.۸۳ اینچی HD با رزولوشن ۲۴۰ * ۲۸۴ پیکسل است که وضوح تصویر قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول این است که به کاربران اجازه می‌دهد با یک حرکت ساده دست آن را فعال کنند. این گجت پوشیدنی دارای یک میکروفون و بلندگوی داخلی است، بنابراین تماس بلوتوثی با کیفیت را تضمین می‌کند.

ساعت هوشمند boAt Storm Call 2 دارای یک سیستم دیجیتال است که کاربران را به فعال ماندن و حفظ سبک زندگی سالم تشویق می‌کند. این محصول بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس را ارائه می‌دهد، بنابراین کاربران می‌توانند ساعت خود را مطابق با سبک و سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. همچنین از چندین فعالیت ورزشی مانند فوتبال نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند boAt Storm Call 2 به منظور نظارت بر سلامت افراد از حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و ردیاب خواب پشتیبانی می‌کند و با دستیارهای صوتی مانند سیری و گوگل اسیستنت نیز سازگار است. کاربران می‌توانند با هر بار شارژ کردن این محصول به مدت پنج روز از آن استفاده کنند.

گجت پوشیدنی یادشده گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر گردوغبار، تعریق و پاشش آب مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل دوربین، کنترل موسیقی، کرنومتر، آلارم و تایمر اشاره کرد. ساعت هوشمند boAt Storm Call 2 با قیمت ۱۵.۸۲ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 673198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.