جزئیات مرحله سوم ثبت‌نام سامانه یکپارچه اعلام شد

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: به ۳ درصد از متقاضیانی که در نوبت دوم در طرح فروش یکپارچه خودرو ثبت‌نام کردند، خودرو تعلق نگرفته است و دولت در نظر دارد در «طرح جایگزینِ شهریورماه»، فرصت دوباره‌ای برای انتخاب خودرو به این افراد دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آن‌طور که مدیر سامانه یکپارچه اعلام کرده است، به ۳ درصد از متقاضیانی که در نوبت دوم در طرح فروش یکپارچه خودرو ثبت‌نام کردند، خودرو تعلق نگرفته است و دولت در نظر دارد در «طرح جایگزینِ شهریورماه»، فرصت دوباره‌ای برای انتخاب خودرو به این افراد دهد. از آنجا که این افراد در مرحله دوم ثبت‌نام یکپارچه خودرو مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان نزد بانک بلوکه کرده بودند، در این مرحله نیاز به واریز مجدد پول توسط آنان نیست.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خصوص جزئیات مرحله سوم ثبت‌نام سامانه یکپارچه اظهار کرد: برخی متقاضیانی که در نوبت دوم سامانه یکپارچه ثبت‌نام کردند با گزینه «عدم تخصیص» مواجه شدند که نیاز بود تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: از این‌رو سامانه در شهریورماه مجدد بازگشایی خواهد شد و این دسته از متقاضیان می‌توانند از بین خودروهایی که عرضه می‌شود، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو گفت: در دور دوم ثبت‌نام خودرو یکپارچه به ۹۷ درصد از متقاضیان خودرو تعلق گرفت و این افراد در نوبت‌بندی دریافت خودرو قرار گرفتند.

تقدسی اضافه کرد: در طرح جایگزین شهریورماه، نوع خودرو و شرکت سازنده آن، با در نظر گرفتن ظرفیت جذب نشده خودرو همچنین ارائه محصولات جدید تعیین خواهد شد.

وی تاکید کرد: نوبت سوم ثبت‌نام سامانه یکپارچه در شهریورماه برگزار می‌شود که هنوز زمان و جزئیات آن مشخص نیست.

کد خبر 672944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 22
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    12 2
    سلام باید برای ما هم که گول خوردیم وبه قیمت شورای رقابت خودرو ثبت نام کردیم ولی نشد هم برای ما طرح جایگزین قرار بدهند ‌. وحق ما را ضایع نکنن
  • afsoon IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    3 0
    پس کسایی که گول قیمت های دروغ شورای رقابتو خوردن مونتاژ نوشتن چی که 200 بهشون اضافه شد اونام یه فرصت باید باشه
  • گیتی IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 1
    سلام ببخشید من در سامانه ثبت نام کردم وبرای ثبت نام کوییک گیربکس اتومات اقدام کردم ودر فرایند ثبت نام قرار گرفتم اما زمان تحویل 163میلیون خواستم واریز کنم با مشکل عابر بانک مواجه شدم که میخواستم پول واریز کامل کنم بهمین خاطر وقت واریز پولم نمام شد وسایت بسته شد خواهش میکنم به وضع من وامثال من هم رسیدگی کنید منتظر پاسختون هستم
  • فاطمه IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    من‌صدبلوکه کردم منتظرایرانخودروبودم نیومدسیپاهم نخریدم بنابراین صدتومن هم خرج شد کی ثبت نام دوباره شروع میشه