قیمت خودرو امروز ۲۱ تیر/ پژو ۲۰۷ رکورددار کاهش قیمت

پژو 207i اتوماتیک، به ۷۳۲ میلیون تومان رسیده که حکایت از کاهش ۸۴ میلیونی این خودرو دارد. از آنجا که این مدل از پژو ۲۰۷ بین خریداران محبوبیت زیادی داشته و خرید و فروش ان بیش از سایر خودروهای مشابه در این محدوده قیمتی است؛ تغییر قیمت آن دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز_ چهارشنبه بیست‌ویکم خردادماه_ همچنان شایع‌ترین پدیده حاکم بر بازار خودرو، رکود و روند نزولی است و عاملی که بتواند رونق این بازار را مجدداً به راه اندازد وجود ندارد. کارشناسان تاکید دارند که اصلی ترین عاملی که می‌تواند بازار خودرو را تکان دهد، تغییر چشمگیر در قیمت دلار است.

به نظر می‌رسد راهکارهای دولت برای مدیریت اعمال سفته بازانه در بازار خودرو جواب داده و این بازار از معاملات غیر ضرور که فقط افزایش و حباب قیمتی ایجاد می‌کرد، فاصله گرفته است.

امروز هم همچون روز گذشته قیمت انواع خودرو با شیب ملایمی کاهش یافته است. پس از اعلام قیمت‌های جدید خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت در روز یکشنبه، روند نزولی در بازار خودرو آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

قیمت همه محصولات ایران خودرو و سایپا امروز کاهشی بود.

پژو ۲۰۷ موتور TU۳، در بین انواع مختلف این خودرو بیشترین کاهش قیمت را داشته و با شش میلیون تومان کاهش به ۵۱۳ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷i اتوماتیک، به ۷۳۲ میلیون تومان رسیده که حکایت از کاهش ۸۴ میلیونی این خودرو دارد. از آنجا که این مدل از پژو ۲۰۷ بین خریداران محبوبیت زیادی داشته و خرید و فروش ان بیش از سایر خودروهای مشابه در این محدوده قیمتی است؛ تغییر قیمت آن دور از انتظار نیست.

پژو پارس LX TU۵، نیز شش میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به ۶۱۵ میلیون تومان رسید. تارا اتوماتیک نیز با شش میلیون کاهش قیمت به ۷۳۲ میلیون تومان رسیده است.

در میان خودروهای گروه ایران خودرو پیکاپ فوتون. بنزینی (اتوماتیک) نیز ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت تجربه کرده و به دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

هایما ۸ اس نیز از روند کاهش قیمت بی نصیب نبوده و با کاهش ۲۰ میلیون کاهش به یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان رسیده است.

کوئیک دنده‌ای S نیز امروز چهار میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به قیمت ۳۵۱ میلیون تومان معامله شد.

در میان خودروهای مونتاژی نیز، تیگو ۸ پرو ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است.

جک j۴ که اقتصادی‌ترین خودروی مونتاژیا ست نیز با ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت به ۷۵۰ میلیون تومان رسید.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته جاری

امروز اخرین روز کاری هفته جاری است. باتوجه به تغییر نکردن قیمت دلار، نمی‌توان انتظار تغییر قیمت در بازار خودرو داشت. پیش بینی می‌شود قیمت خودرو تا شروع هفته آینده تغییری نداشته باشد و باید منتظر فرارسیدن هفته آینده برای قیمت‌های جدید بود.

کد خبر 672940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.