۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
محصولات جدید pTron کدام است؟

شرکت pTron یک ساعت هوشمند به نام Reflex Ace و یک هندزفری بی‌سیم به نام Zenbuds Evo عرضه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت pTron به‌تازگی از محصولات جدید خود در هند رونمایی کرد و مجموعه ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های TWS خود را در بازار گسترش داده است. این محصولات شامل ساعت هوشمند جدید Reflex Ace و هندزفری بی‌سیم Zenbuds Evo می‌‏شود.

ساعت هوشمند pTron Reflex Ace دارای نمایشگر ۱.۸۵ اینچی با رزولوشن HD است که طراحی آن مانند اپل‌واچ است. این محصول گواهی IP68 را دریافت کرده است؛ بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. این محصول از حسگرهای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، ردیاب فشار خون همچنین ردیاب چرخه قاعدگی بهره می‌برد.

ساعت هوشمند pTron Reflex Ace از بلوتوث و میکروفون داخلی برای برقراری تماس تلفنی پشتیبانی می‌کند. این محصول از بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و دارای چندین بازی داخلی، گام‌شمار و ردیاب خواب است. مدت زمان شارژ شدن باتری این محصول تقریباً سه ساعت است و تا هفت روز شارژدهی دارد. ساعت هوشمند یادشده با قیمت ۱۵.۷۲ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از محصولات جدید شرکت pTron هندزفری بی‌سیم Zenbuds Evo است. این محصول بسیار سبک است و از طراحی مناسبی بهره می‌برد. فناوری ENC مبتنی بر هوش مصنوعی TruTalk به کار رفته در این گجت پوشیدنی، به بهبود کیفیت صدا کمک می‌کند. این محصول از تأخیر کم ۴۵ میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود کاربران از گیمینگ و فیلم دیدن لذت ببرند.

هندزفری بی‌سیم Zenbuds Evo تا ۳۲ ساعت شارژدهی دارد؛ از پورت USB Type-C برای شارژ شدن بهره می‌برد و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. تنها با چند دقیقه شارژ این محصول می‌توان ساعت‌ها از آن استفاده کرد. این مدل هندزفری گواهی IPX5 را دریافت کرده است و دارای کنترل‌های لمسی برای تنظیم صدا و پشتیبانی از دستیار صوتی است. هندزفری یادشده با قیمت ۱۰.۸۸ دلار وارد بازار می‎‌شود.

کد خبر 672860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.