راه‌اندازی ۲۵۰ ایستگاه شارژ خودروهای برقی در شهر انگلیسی

ایستگاه‌های شارژ جدیدی برای تامین انرژی خودروهای برقی در برکشایر غربی تاسیس می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر برکشایر غربی در کشور انگلستان قصد دارد ۲۵۰ ایستگاه شارژ به شبکه زیرساخت شارژ خودروهای برقی (EV) این شهر اضافه کند. این تصمیم بخشی از قرارداد چهارساله بین شواری شهر برکشایر و شرکت Ubitricity است، این شرکت ایستگاه‌های شارژ جدید را که طیف وسیعی از مکان‌های مسکونی و خیابانی را پوشش می‌دهد، تأمین، نصب و مدیریت می‌کند.

هدف از اجرای این طرح در دسترس بودن زیرساخت‌های محلی شارژ خودروهای برقی برای ساکنین بدون پارکینگ خصوصی است. مقامات شهری اعلام کرده‌اند که از طریق جریان‌های مالی مختلف می‌توانند کمک‌های بلاعوض دریافت کنند که تا ۶۰ درصد هزینه‌های تهیه و نصب ایستگاه‌های شارژ در مناطق مسکونی را پوشش می‌دهد. این ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی را با سرعت حداکثر پنج کیلووات شارژ می‌کند و در کمتر از سه ساعت قابل نصب است.

۲۵۰ ایستگاه شارژ خودروهای برقی در شهر انگلیسی نصب می‌شود

قرار است ایستگاه‌های شارژ یادشده در برکشایر غربی در مکان‌های مسکونی و تجاری مهم نصب شود و به ساکنان این امکان را بدهد که خودروهای هیبریدی و الکتریکی خود را در خیابان محل زندگی خود شارژ کنند. شرکت Ubitricity تا ۲۵۰ ایستگاه شارژ را در سراسر منطقه با استفاده از راه‌حل‌های بولارد خود مستقر خواهد کرد. این ایستگاه‌های شارژ بولارد (Bullard) برای دریافت برق از چراغ‌های خیابانی موجود طراحی شده‌اند، کم هزینه هستند و نزدیک به منازل مسکونی واقع می‌‎شوند.

با افزایش خودروهای برقی خصوصی، به‌ویژه رواج خودروهای برقی دست دوم، لازم است این اطمینان حاصل شود که ساکنان بدون ایستگاه‌های شارژ خصوصی نیز می‌توانند به شارژر دسترسی داشته باشند و خودروهای خود را شارژ کنند. همچنین، لازم است از شارژرهای عمومی و مناسبی در سراسر برکشایر غربی استفاده شود تا قادر باشند انواع خودروهای برقی (EV) را شارژ کنند و این نگرانی برای صاحبان خودرو از بین برود. این ابتکار گامی به سوی هدف نهایی مورد نظر برای ایجاد هوای پاک و حمل‌ونقل مقرون‌به‌صرفه است.

کد خبر 672622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.