با مِستربلیط وقتی بلیط نیست بلیط بخر

آیا تا کنون پیش آمده است که هنگام خرید بلیط به‌ویژه در ایام پر سفر با مشکل تکمیل ظرفیت‌ها مواجه شوید؟

تصور کنید که برای سفر تفریحی خود برنامه‌ریزی کرده‌اید اما در هنگام خرید بلیط هواپیما به هر سایتی که مراجعه می‌کنید، حتی یک بلیط هم وجود ندارد و ناچار می‌شوید تاریخ سفرتان را به تعویق بیاندازید. حالا فرض کنید سفرتان کاری باشد یا باید در تاریخ مشخصی در یک مقصد معین باشید؛ در این صورت امکان تغییر تاریخ نیز برای شما وجود ندارد.

راه‌حل در این موارد چیست؟ مستربلیط با امکان رزرو خودکار بلیط این مشکل را حل کرده است. با ما همراه شوید تا به شما بگوییم که این قابلیت چیست و چگونه می‌توان آن را فعال کرد.

رزرو خودکار مِستربلیط چیست؟

خرید آنلاین بلیط، روشی است که مدت‌ها شما را از مشکلاتی مثل مراجعه حضوری و محدودیت‌های زمانی و مکانی آسوده کرده است. اما در خرید آنلاین نیز همیشه موفق به تهیه بلیط برای مقصد مورد نظر خود نخواهید شد.

عوامل مختلفی مثل زمان سفر و تکمیل ظرفیت‌ها در فصول پرمسافر باعث می‌شوند که تهیه بلیط چندان نیز ساده نباشد. به‌ویژه اگر مقصد شما شهرهای پرتردد در ایام خاصی از سال باشد و امکان تغییر تاریخ سفر خود را نداشته باشید.

یک راهکار ساده در این شرایط استفاده از رزرو خودکار بلیط است. در پلتفرم مستربلیط می‌توانید، گزینه رزرو اتوماتیک را برای مقصد مورد نظر خود فعال کنید تا در شرایطی که تمامی ظرفیت‌ها به مقصد مورد نظر شما تکمیل است، شانس خرید بلیط را افزایش دهید.

به این صورت که شما به جای جستجوی مداوم می‌توانید با وارد کردن تاریخ و مقصد سفر این گزینه را فعال کنید. سپس سیستم به‌صورت اتوماتیک، هر بلیطی که کنسل می‌شود را به سرعت برای شما خریداری خواهد کرد تا بتوانید بدون دغدغه به سفر بروید.

البته توجه داشته باشید که این قابلیت برای خرید بلیط هواپیما است و امکان رزرو بلیط‌هایی که به هر دلیل در یک مسیر پرترافیک کنسل می‌شوند را به شما می‌دهد.

با مِستربلیط وقتی بلیط نیست بلیط بخر

چگونه قابلیت رزرو خودکار را فعال کنیم؟

برای استفاده از قابلیت رزرو خودکار بلیط، ابتدا باید با مراجعه به پلتفرم مستربلیط از طریق سایت یا اپلیکیشن آن، ثبت‌نام کنید. بدیهی است که ابتدا باید با وارد کردن مواردی مثل تاریخ و مقصد خود در بخش خرید بلیط هواپیما، بلیط‌های موجود را چک کنید. در صورتی که همه آن‌ها خریداری شده بودند، از بخش رزرو به‌صورت اتوماتیک، استفاده کرده و بخش رزرو خودکار را برای خرید بلیط هواپیما در ایام پرسفر فعال کنید.

برای فعال شدن این قابلیت باید مبلغی را پرداخت کنید. جستجوی بلیط در طول ۲۴ ساعت انجام می‌شود و در صورتی که حتی یک بلیط کنسل شود، سامانه آن را به‌صورت اتوماتیک برای شما رزرو خواهد کرد و به اطلاع شما می‌رساند.

اگر بلیطی برای شما خریداری نشود، هزینه آن در سامانه ذخیره شده و به کیف پول شما واریز می‌شود و می‌توانید از مبلغ موجود در کیف پول خود برای خدمات مختلف مستربلیط و خریدهای بعدی استفاده کنید.

با مِستربلیط وقتی بلیط نیست بلیط بخر

مزایای خرید از مِستربلیط

بدون شک سرویس‌های آنلاین به‌ویژه، مواردی که به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شوند، علاوه‌بر سرعت بیشتر کار شما را ساده‌تر خواهند کرد. برای مثال در خرید حضوری بلیط، شما باید به یک آژانس هواپیمایی مراجعه کنید که این امر مستلزم صرف زمان و هزینه است. از طرفی آژانس‌ها برای ساعات محدودی در طول روز فعالیت دارند و شما برای مراجعه به آنها دارای محدودیت زمانی هستید.

این در حالی است که این محدودیت‌ها در فروش آنلاین وجود ندارد. شما هیچ محدودیتی از لحاظ زمانی و مکانی نداشته و در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید بلیط تهیه کنید. در واقع نیاز نیست مرخصی کاری گرفته یا مجبور به تحمل ترافیک شهری یا صرف کردن هزینه حمل و نقل شوید.

حالا تصور کنید که خرید بلیط آنلاین، به‌صورت خودکار نیز انجام شود؛ آن هم زمانی که از پیدا کردن بلیط ناامید شده‌اید. این مورد مهم‌ترین ویژگی است که رزرو اتوماتیک بلیط هواپیما در اختیار شما قرار می‌دهد.

از دیگر مزایای خرید آنلاین بلیط از پلتفرم‌هایی همچون مستربلیط که قابلیتی همچون رزرو خودکار بلیط دارند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این سرویس علاوه‌بر مزایای فوق، برنامه‌ریزی سفر را برای شما ساده‌تر می‌کند. شما در سیستم اتوماتیک فقط باید مشخصات، تاریخ و مقصد مورد نظر را وارد کنید تا خرید برایتان انجام شود.
  • با توجه به اینکه سامانه به‌صورت اتوماتیک فعالیت می‌کند، شانس شما برای رزرو بلیط‌های کنسل شده بسیار زیاد است. چرا که اگر بخواهید به‌صورت دستی بلیط‌های کنسلی را خریداری کنید، ممکن است یک نفر زودتر از شما آن را تهیه کند.
  • هزینه پرداختی شما نیز با توجه به خدمات، دریافت خواهد شد. به این معنا که اگر بلیط مورد نظر شما خریداری شود، سرویس هزینه را از حساب شما کسر می‌کند، در غیر این صورت در کیف پول ذخیره خواهد شد که می‌توانید از آن برای رزرو دوباره بلیط یا سایر خدمات مستربلیط استفاده کنید.
  • سامانه و نحوه کار با این قابلیت بسیار ساده بوده و از طریق سایت و اپلیکیشن امکان‌پذیر است.
  • با وجود پشتیبانی، خیال شما از هر جهت آسوده خواهد بود و می‌توانید مراحل پرداخت تا رزرو را بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام دهید.
  • این نکته را به خاطر داشته باشید که امکان درخواست برای شما نامحدود است و در سفرهای مختلف می‌توانید رزرو خودکار را فعال نمایید.

در نهایت اینکه امکانات موجود در پلتفرهای معتبر همچون مستربلیط برای خرید آنلاین بلیط در سفرهای مختلف، کار را برای بسیاری از افراد، مخصوصاً در دنیای پرسرعت امروز آسان کرده است. استفاده از قابلیت‌های به‌روز و کاربردی در این پلتفرم‌ها می‌تواند به شما برای داشتن سفرهایی کم‌دردسر و برنامه‌ریزی شده کمک کند.

کد خبر 672547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.