تبیین حقایق از بالاترین معروفات است

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اصفهان گفت: چهره دروغینی از آمریکا در مجامع بین‌المللی ایجاد شده اما واقعیت آمریکا را شهروندان و انسان‌هایی که بر تاریخ و اتفاقات آن کشور، مطلع هستند باید بیان کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محسن مظاهری در دیدار جان جیمر یوبل از فلوریدای آمریکا و کارشناس جنگ نرم، رسانه و محقق ضد صهیونیسم جهانی و غلامرضا منتظمی دیپلمات سابق ایران در کشور فرانسه اظهار کرد: تبیین درست حقایق و واقعیت‌ها از بالاترین معروفات امروز است.

وی خطاب به جان جیمز یوبل از فلوریدای آمریکا، تصریح کرد: شما یک مبارز فرهنگی و رسانه‌ای با جریان صهیونیسم جهانی هستید.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر اصفهان اظهار کرد: فعالیت‌های ضد استکباری و حقیق جویانه شما بالاترین جهاد و مصداق جهاد تبیین برای آشکار ساختن چهره واقعی استکبار است.

مانع تراشی برای قدرت گرفتن ایران

جان جیمر یوبل، پژوهشگر عرصه صهیونیسم و جنگ نرم آمریکایی نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: واقعیت این است که مدیریت رسانه‌ای دنیا در اختیار صهیونیسم است و هرچه بخواهد به ذهن مخاطبان القا می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد این هستیم که یک آمریکای دروغین درست کرده‌اند که حتی صدای سلبریتی‌ها و بعضی از سیاستمداران و جامعه علمی آمریکا را در آورده است.

یوبل با اشاره به نهضت تبیین تسلط یهود بر آمریکا افزود: سال‌های سال است نهضتی برای تبیین تسلط همه جانبه یهود بر ایالات متحده آمریکا و بی‌ارادگی حاکمیت و مردم، در کشورها شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه رسانه یهود به واسطه ترسی که از ایران اسلامی دارد اخبار دروغین از ایران را رسانه‌ای و منتشر می‌کند، اظهار کرد: او با این اقدام قصد دارد مانع قدرت‌نمایی ایران شود و حتی آمریکا از نفوذ اقتصادی ایران در سایر کشورها واهمه و ترس دارد.

ایران؛ موفق در گفتمان مبارزه با آمریکا

کارشناس جنگ نرم و ضد یهود با اشاره به گفتمان مبارزه با آمریکا گفت: ایران در گفتمان مبارزه با آمریکا موفق بوده و هرچه انقلاب اسلامی ایران در حوزه اقتصادی قدرتمندتر و قوی‌تر شود، جبهه مقابل آمریکا قوی‌تر می‌شود، لذا یهود با اعمال فشارها و تحریم‌های گسترده، سعی در جلوگیری از قدرت گرفتن اقتصادی ایران اسلامی دارد.

به گزارش ایمنا، جیمز یوبل روز گذشته _یکشنبه هجدهم تیرماه_ نیز در نشستی با حضور جمعی از استادان و فعالان دانشگاهی اصفهان، گفته بود دو عامل اصلی در رواج انقلاب جنسی در غرب تعیین‌کننده بود که نخستین عامل رسانه و عامل دوم فشن‌ها و محل‌هایی بود که زنان بدن‌هایشان را به نمایش می‌گذاشتند و فساد روزبه‌روز بیشتر می‌شد.

یوبل در همان نشست تاکید کرد: فساد و تباهی باعث زیاد شدن سقط جنین در آمریکا شد و در سال ۱۹۶۰ نیز قانونی تصویب شد که سقط جنین را آزاد اعلام کرد. حدود ۶۰ میلیون سقط جنین در سال آمار وحشتناکی است که به گفته یک نظریه‌پرداز غربی، تروریسم واقعی همین قانون است و داعش و ترورهای آن در برابر آن چیزی نیست.

کد خبر 672513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.