اتاق فکر غربی‌ها به دنبال مدیریت نهادهای اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای است

دیپلمات سابق ایران در کشورهای کنگو و فرانسه گفت: امروز اتاق فکری که در غرب واقع شده، همه چیز از نهادهای اقتصادی و تجاری تا بنیادهای فرهنگی و اجتماعی و حتی رسانه ای را مدیریت می کند و هر آنچه را که می‌خواهد به خورد ملت‌ها می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا منتظمی امروز -یکشنبه هجدهم تیرماه- در نشستی باحضور جمعی از استادان و فعالان دانشگاهی اصفهان، اظهار کرد: در طول تاریخ این حجم از تهدیدهای نرم و سخت را علیه جمهوری اسلامی ایران شاهد نبوده‌ایم.

وی افزود: امروز با زلزله بسیار شدیدی روبرو هستیم که ابتدا در مقوله اقتصاد و معیشت و در مرحله بعد بحران اخلاقی، خانواده و گسترش انقلاب جنسی را هدف گرفته است.

دیپلمات سابق ایران در کشورهای کنگو و فرانسه خاطرنشان کرد: کتاب بحران ساختگی اثر «گرت پورتر» پیش‌زمینه جالب و آشکاری پیرامون دپیلماسی جاری مربوط به برنامه هسته‌ای ایران ارائه می‌دهد.

وی گرت پورتر را فردی خبره در پرونده هسته‌ای ایران خطاب کرد و ادامه داد: وی یک روزنامه‌نگار برجسته است که نقد مستدلی را در مورد مسئولیت مقامات غربی در قبال اقدامات دولت ایران و دلایل آن مطرح می‌سازد.

منتظمی افزود: پورتر در این کتاب، مطرح شدن نام ایران به عنوان یک تهدید اتمی و جاانداختن آن در عرصه جهانی را کار رژیم صهیونسیتی می‌داند و معتقد است براساس همین بحران ساختگی، تحریم‌های بی‌سابقه‌ای علیه ایران اعمال شده است.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۶۰ کشور دنیا از انرژی اتمی، تصریح کرد: امروز هند و پاکستان در همسایگی ایران انرژی هسته‌ای دارند، اما کاری با آن‌ها ندارند و هیچ مذاکره‌ای در این رابطه با آن‌ها در کار نیست و تمرکز طرح‌ها و توطئه‌ها، تنها روی جمهوری اسلامی ایران است.

دیپلمات سابق کشورمان در کنگو و فرانسه گفت: امروز جنگ نرم به مراتب از جنگ نظامی و سخت مخرب‌تر و آسیب‌رسان‌تر است، اما باید دید آیا مقابله با این هجمه وسیع در اولویت‌های کاری نظام قرار دارد.

وی که خود سال‌ها معاون و همراه نادر طالب‌زاده بوده است، اظهار کرد: زنده‌یاد طالب‌زاده، قاسم سلیمانی عرصه نبرد نرم بود و کاری کرد که از کانادا و آمریکا افراد زیادی به ایران آمدند و در مقابل غرب سخنرانی کردند و موضع گرفتند.

منتظمی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در نبرد نرمی که علیه ایران اسلامی به راه افتاده است موفق باشیم باید یک توازن منطقی بین قدرت نرم و سخت برقرار کنیم و به اهمیت این موضوع پی ببریم.

وی با اشاره به سخنی از مرحوم نادر طالب‌زاده که گفته بود رژیم صهیونسیتی یک شاخه از درخت یهود در منطقه است که ریشه آن در غرب قرار دارد، ادامه داد: اینکه سردار سلامی فرمانده کل سپاه هم به جنگ بزرگ جهانی، نه تنها علیه ما بلکه علیه بشریت اشاره کردند ط کاملاً درست و منطقی بود.

دیپلمات سابق ایران در کشورهای کنگو و فرانسه اظهار کرد: امروز اتاق فکری که در غرب واقع شده همه چیز از نهادهای اقتصادی و تجاری تا بنیادهای فرهنگی و اجتماعی و حتی رسانه‌ای را مدیریت می‌کند و هر آنچه را که می‌خواهد به خورد ملت‌ها می‌دهد.

وی تصریح کرد: غرب به نام تمدن، انقلاب جنسی را مدیریت می‌کند و تا فروپاشی اخلاق و ترویج صنعت پورن پیش رفته است.

منتظمی به نوشته‌های جیمز یوبل پژوهشگر عرصه صهیونیسم و جنگ نرم آمریکایی که چندسالی است در ایران حضور دارد اشاره کرد و افزود: وی متخصص موضوع فروپاشی و انقلاب جنسی در غرب است و معتقد است خانواده و پوشش در آمریکا اصالت داشته و حتی چیزی به نام طلاق در این کشور وجود نداشته است.

وی ادامه داد: یوبل ثابت می‌کند که یهود مجلات و نشریات جنسی با تصاویر مستهجن را در آمریکا راه‌اندازی کرد و این ظرفیت با راه‌اندازی صنعت سینما را توسعه داد و با شبکه‌های ماهواره‌ای و مجاری این آسیب را وارد نهاد خانواده و جامعه کرد.

پله اول برداشتن حجاب، هدف نهایی انقلاب جنسی

دیپلمات سابق ایران در کشورهای کنگو و فرانسه اظهار کرد: آسیبی که یهود به جهان بشریت زده تا کنون هیچ فرقه و تفکر دیگری با این وسعت نزده بود. جیمز یوبل همچنین در مقاله‌ای که در دوره اغتشاشات سال گذشته ایران، منتشر شد نوشت که برداشتن حجاب مرحله اول است و هدف نهایی پیاده کردن انقلاب جنسی در ایران است.

وی افزود: آن‌ها با انقلاب جنسی به دنبال مدیریت سیاسی جهان و تهی کردن بشریت از ارزش‌های انسانی و الهی هستند. آن‌ها با تصویب قوانینی همچون ازدواج با محارم یا تجاوز به حیوانات به دنبال این هستند که چیزی به نام عفت و پاکی و پاکدامنی باقی نماند و حیات شیطانی در جای جای جهان حاکم شود.

منتظمی افزود: ایران اسلامی تنها کشوری است که در مقابل این سیاست خباثت‌بار و خسارت‌بار یهود ایستاده و در برابر آن هزینه‌های زیادی داده است. اگر از همین امروز در طراحی جنگ نرم مقابل دشمن درست عمل کنیم به مدد الهی در این نبرد پیروز خواهیم شد. غرب به رهبری صهیونیست، به دنبال منهدم کردن انسان و انسانیت و تهی کردن جوامع از ارزش‌های بومی و دینی است.

کد خبر 672357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.