طرح تخفیف استفاده از قطارهای ملی اسپانیا برای جوانان

جوانان اروپایی مقیم اسپانیا می‌توانند با خرید بلیت نیم‌بها از قطارهای ملی استفاده کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ملی راه‌آهن اسپانیا به‌تازگی طرح جدیدی در زمینه سفرهای ریلی برای گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال تا تاریخ پانزدهم سپتامبر ارائه کرده است. با توجه به این طرح، جوانان می‌توانند با خرید بلیت نیم‌بها در طول تابستان از سفر کردن با قطار لذت ببرند. در این صورت، جوانان به کشف مکان‌های جدید و کاوش تشویق می‌شوند.

این طرح تخفیف که با حمایت وزارت حمل‌ونقل اسپانیا (MITMA) ارائه می‌شود، در حال حاضر اجرایی شده است، اما به‌طور خاص برای سفرهای بین پانزدهم ژوئن تا پانزدهم سپتامبر در نظر گرفته شده است. نکته جالب این است که نه‌تنها جوانان اسپانیایی، بلکه همه شهروندان اتحادیه اروپا در گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

طرح تخفیف استفاده از قطارهای ملی اسپانیا برای جوانان

مسافران جوان قبل از بهره‌مند شدن از طرح تخفیف قطارهای ملی، باید در وبگاه وزارت ثبت‌نام و فرمی را تکمیل کنند تا ثابت شود این افراد شرایط لازم برای استفاده از این طرح را دارند. با تخفیف فعلی ۵۰ درصدی استفاده از قطارهای بین شهری و پرسرعت فعال در کشور، جوانان می‌توانند تا ۳۰ یورو صرفه‌جویی کنند.

به نظر می‌رسد که مقامات حمل‌ونقل تصمیم دارند این طرح را گسترش دهند و آن را فقط به اسپانیا محدود نکنند. به همین دلیل، یک طرح تخفیف ۵۰ درصدی به مدت ۱۰ روز در دو ماه سال برای بلیت‌های Interrail در نظر گرفته است. Interrail نوعی بلیت قطار است که امکان مسافرت نامحدود با قطارهای شرکت‌های راه‌آهن شرکت‌کننده در این طرح را در ۳۳ کشور اروپایی فراهم می‌کند.

جوانان اروپایی لازم است برای تهیه طرح تخفیف بلیت، قطار و سفر مورد نظر خود را طبق معمول در سایت مربوطه جست‌وجو کنند. هنگامی که به صفحه اطلاعات مسافر دسترسی پیدا کردند، اطلاعات شخصی خود را وارد کنند و در قسمت تخفیفات، کد تخفیف مشخصی را وارد کنند. سپس قیمت بلیت فرد به صورت خودکار به‌روزرسانی می‎‌شود.

طرح تخفیف استفاده از قطارهای ملی اسپانیا برای جوانان

کد خبر 672148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.