ساعت هوشمند مقاوم KOSPET TANK S1 چه قابلیتی دارد؟

ساعت هوشمند KOSPET TANK S1 گواهی MIL-STD-810H را دریافت کرده، بنابراین دستگاه بسیار مقاوم و مستحکمی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند مقاوم KOSPET TANK S1 گواهی IP69K را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است و برای استفاده در محیط‌های باز مناسب است. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این محصول عمر باتری قابل‌توجه آن است، به طوری که کاربران نگران شارژ مجدد ساعت هوشمند خود در طول روز نخواهند بود.

ساعت هوشمند KOSPET TANK S1 گواهی MIL-STD-810H ایالات متحده را دریافت کرده است، بنابراین دارای بالاترین استانداردهای نظامی است و به عنوان یک دستگاه مقاوم و مستحکم شناخته شده است. این گجت پوشیدنی دارای یک نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۳ اینچی AMOLED همیشه روشن است که توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‎‌شود، به همین دلیل در برابر خش و ضربه بسیار مقاوم است.

ساعت هوشمند KOSPET TANK S1 با قطر ۴۵ میلی‌متری و وزن ۴۸ گرمی یک محصول فوق‌العاده سبک است که استفاده از آن نیز بسیار راحت است. این محصول در رنگ‌های مختلف سبز، نقره‌ای، صورتی و مشکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. گجت پوشیدنی یادشده از بیش از ۷۰ حالت ورزشی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری کردن، پیاده‌روی یا یوگا پشتیبانی می‎‌کند. قیمت اصلی این محصول ۱۰۹.۹۹ دلار ارزیابی شده است، البته برای مدت زمان محدود با قیمت ۷۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود.

کد خبر 672092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.