بیش از ۷۰ ویژه‌برنامه در سطح منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت، بیش از ۷۰ برنامه در کانون‌ها، مساجد و مراکز فرهنگی منطقه یک با همراهی شهروندان برگزار می‌شود.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیش از ۷۰ برنامه در کانون‌ها، مساجد و مراکز فرهنگی منطقه یک با همراهی شهروندان در دهه ولایت و امامت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن شهری ۳۰ سیب سیزدهم تیرماه با همکاری اداره توسعه و سلامت شهرداری برگزار شد، افزود: چهاردهم تیرماه ابتدای خیابان شیخ‌بهایی از سمت چهارباغ جشن خورشید غدیر با همکاری حوزه شانزده بسیج برگزار می‌شود، همچنین غرفه‌های فرهنگی ویژه کودکان و بزرگسالان در گذر چهارباغ دایر است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های روز عید غدیر تصریح کرد: روز عید غدیر تزئین و توزیع کیک به طول ۱۱۰ متر را با همکاری شهرداری منطقه یک، سازمان بسیج اصناف اصفهان، اتحادیه گز و شیرینی اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در گذر فرهنگی چهارباغ خواهیم داشت.

وی با اشاره به سایر برنامه‌ها در محلات منطقه یک اصفهان گفت: کاروان شادی غدیر برای کودکان در محله‌های مختلف منطقه یک حرکت خواهد کرد.

کد خبر 671535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.