زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم، اساسی‌ترین رویکرد دوره ششم مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از مهمترین رویکردهای دوره مدیریت شهری زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم است که سلسله پروژه‌های امروز منطقه ۱۴ در این راستا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدنور صالحی امروز _چهارشنبه چهاردهم تیرماه_ در مراسم افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدمتی که امروز انجام می‌شود، بی‌منت و صادقانه است، چراکه این قبیل افتتاح‌ها را در راستای وظایف خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین رویکردهای دوره ششم مدیریت شهری زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم است، ادامه داد: به نمایندگی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از همه مدیران و مسئولانی که بدون هیچ انتظاری، صادقانه به مناطق کمتربرخوردار همچون منطقه ۱۴ خدمت ارائه می‌دهند، تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: دو رویکرد مهم را در افتتاحیه‌های پروژه‌های امروز در منطقه ۱۴ شاهد بودیم، نخست توجه به مناطق کمتربرخوردار با افزایش خدمت‌های بی‌منت و صادقانه است که در همین راستا از مدیر منطقه ۱۴ شهرداری درخواست می‌کنم که نسبت به افزایش خدمت و تداوم آن بیش از پیش اقدام کند و هر ماه شاهد افتتاح پروژه‌هایی به نفع رفاه حال شهروندان در منطقه ۱۴ باشیم.

وی اضافه کرد: دومین رویکردی که در پروژه‌های افتتاح شده امروز شاهد هستیم، نگاه به توسعه پروژه‌های عمرانی شهر محسوب می‌شود که یکی از ضروری‌ترین رویکردها و ملزومات توسعه شهری است که در این عرصه تقاضا داریم زمان بهره‌برداری پروژه‌ها کاهش پیدا کند و در حداقل زمان ممکن، پروژه‌های بیشتری افتتاح شود.

نورصالحی با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای افتتاح و راه‌اندازی خط دو متروی اصفهان که از محله دارک منطقه ۱۴ به سمت مرکز شهر طراحی شده است، گفت: تلاش می‌کنیم زودتر از موعد مقرر این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم تا مردم منطقه ۱۴ از این خدمت بی‌منت استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ دوره‌ای از مدیریت شهری سابقه این میزان بودجه‌گذاری و اعتباربخشی برای راه‌اندازی خط قطار شهری برای رفاه حال شهروندان را ندارد.

کد خبر 671441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.