نیازهای صنعت نفت را رفع خواهیم کرد

رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: در آینده نه چندان دور تعامل بسیار خوبی با پتروپالایش اصفهان خواهیم داشت تا رفع نیازهای صنعت نفت بهتر صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم مصلحی با تبریک عید غدیر امروز _چهارشنبه چهاردهم تیرماه_ در پانزدهمین جشن پایان دوره مراکز رشد فناور شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که در راستای تقدیر از واحدهای فناور برتر برگزار شد، اظهار کرد: توسعه زیست بوم نوآوری و شکوفایی در ابتدای مسیر قرار دارد. در زمینه توسعه موارد فرهنگی برگزاری نمایشگاه راهیان پیشرفت را در دستور کار قرارداده ایم که در طول سال میزبان بازدیدکنندگان هستیم.

وی با اشاره به اینکه بازدید از نمایشگاه راهیان پیشرفت برای دانش آموزان باعث ایجاد حس خودباوری خواهد شد، افزود: کاوشکده فناوری به زودی افتتاح می‌شود و مورد بازدید عمومی قرار خواهد گرفت. برای توسعه زیست بوم فناوری همکاری هدفمند و نهادهای مختلف را داشتیم.

رئیس شهرک علمی تحقیقاتی تصریح کرد: بیش از ۲۰ سال از عمر شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان می‌گذرد و تعامل سازنده مسئولان شهرک با شرکت‌های مستقر باعث شده است تا تعداد بازیگران شهرک افزایش یافته و تعامل بیشتر و سازنده‌تر موجب ارتقای این فضا خواهد شد.

وی ادامه داد: در آینده نه چندان دور تعامل بسیار خوبی با پتروپالایش اصفهان خواهیم داشت تا رفع نیازهای صنعت نفت بهتر صورت پذیرد. مرکز رشد مشترک با دانشگاه هنر داشته‌ایم. مرکز رشد مشترکی با مراکز کشاورزی در مشتاق سوم راه‌اندازی کرده‌ایم. در هفته آینده پردیس فناوری در گلپایگان افتتاح خواهد شد همچنین کارخانه نو آوری در خیابان امام خمینی (ره) در حال راه‌اندازی است.

مصلحی با اشاره به دایر شدن مرکز رشد مشترک دانشگاه اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: با توجه به موقعیت مکانی مناسب سیلوی اصفهان اقداماتی را برای راه‌اندازی مرکز رشد انجام داده‌ایم که امیدوارم نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری های مناسب در زمینه نوآوری‌های شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تصریح کرد: بیشترین دغدغهشرکت‌های مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان مباحث تسهیلاتی است، اما نباید فراموش کنیم که نیازهای مالی شرکت‌ها با یکدیگر متفاوت است؛ وظیفه اصلی ما فرهنگ سازی مناسب در این زمینه است و امیدوارم شرکت‌های مستقر نیز در این زمینه همکاری مناسب را با ما داشته باشند.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم از شرکت‌های با برترین امتیاز ارزیابی در بازه زمانی مهرماه ۱۴۰۰ تا مهرماه ۱۴۰۱ با حضور مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مرتضی حاجی کاظمی، مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان، مصطفی نباتی نژاد، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و علیرضا خواجه احمد عطاری، رئیس دانشگاه هنر اصفهان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 671420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.