کلنگ‌زنی ۸۰۰ واحد ویلایی نهضت ملی مسکن در شهر نایین

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: پس از سفر به شهرستان خوروبیابانک و بررسی مشکلات طرح هادی روستاهای شهرستان نایین، کلنگ عملیات اجرایی ۸۰۰ واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر نایین به زمین زده شد.

اکبر نیکزاد در حاشیه آئین کلنگ‌زنی عملیات اجرایی آماده‌سازی ۸۰۰ واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر نائین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سفر به تعدادی از شهرها و روستاهای شهرستان نائین، اظهار کرد: روند ساخت مسکن روستایی و عمران و آبادانی روستاها مورد بررسی و تاکید است و در این سفر از طرح‌های هادی روستاهای این شهرستان همراه با مسئولان و مدیران اجرایی بازدید شد.

وی افزود: با توجه به زیرسازی معابر انجام شده توسط دهیاران روستاهای شهرستان نائین، تأمین قیر رایگان جهت انجام آسفالت معابر و همچنین موضوع ساخت مسکن روستایی بنا بر پیگیری مردم با جدیت دنبال می‌شود تا زیرسازی‌های صورت گرفته از بین نرود.

رئیس بنیاد مسکن کشور در ادامه با اشاره به کلنگ‌زنی عملیات اجرایی ۸۰۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن شهر نائین و ۱۵ هکتار زمین الحاق شده، گفت: امروز از پروژه‌های در حال ساخت به جهت شتاب‌دهی هرچه بیشتر به پروژه‌ها بازدید شد، همچنین با توجه به طرح تفکیک اراضی مذکور، راه و شهرسازی زمین‌ها را به مردم بر اساس اولویت‌بندی‌های انجام شده واگذار می‌کند.

وی در ادامه اظهار کرد: تلاش طرح نهضت ملی مسکن بر ساخت واحدها توسط مردم است و در جایی که امکان دارد توسط دستگاه‌های اجرایی همکاری و همیاری‌هایی در جهت ساخت صورت گیرد و امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی و تصمیمات جدی صورت گرفته در این سفر، مشکل مسکن در شهرستان نائین و روستاهای اطراف این شهرستان برطرف شود.

به گزارش ایمنا، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، صبح امروز به شهرستان کویری خوروبیابانک سفر کرد و پس از آن، در شهرستان تاریخی نائین حاضر و پس برگزاری جلسه‌ای در خصوص طرح هادی روستای چوپانان، به شهر نائین سفر و گلزار شهدای این شهرستان را غبارروبی و عطرافشانی کرد.

وی در ادامه از پروژه در حال اجرای ساخت ۲۳۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهر نائین بازدید و در آئینی، کلنگ عملیات اجرایی آماده‌سازی ۸۰۰ واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن شهر نائین را همراه با دیگر مسئولان به زمین زد و در ادامه از روستاهای مزیک و حسین‌آباد عاشق در این شهرستان نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان مطالبات مردم و مشکلات روستاها در خصوص طرح هادی قرار گرفت.

کد خبر 671327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.