سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک

نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک گفت: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور رفع موانع در طرح هادی روستاها به نایین و خوروبیابانک سفر می‌کند و در این سفر کلنگ ۸۰۰ واحد ویلایی طرح اقدام ملی مسکن شهر نایین نیز به زمین زده می‌‍شود.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به همراه هیأت همراه به منظور پیگیری و رفع موانع و مشکلات موجود در طرح هادی روستاهای شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک به این دو شهرستان سفر می‌کند.

وی افزود: واگذار نکردن زمین به دلیل قرارگیری زمین‌ها در محدوده محیط زیست در بعضی روستاهای شهرستان خوروبیابانک و واگذاری‌های زمین که باید در روستاهای هر دو شهرستان نائین و خوروبیابانک انجام می‌شود، اما با مشکلاتی روبه‌رو است از علل سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به دو شهرستان نائین و خوروبیابانک است.

نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی به برنامه سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ابتدا صبح امروز سه‌شنبه سیزدهم تیرماه نشستی در شهرستان خوروبیابانک برگزار و در ادامه در شهرستان نائین، کلنگ ۸۰۰ واحد مسکونی ویلایی طرح اقدام ملی مسکن در شهر نائین به زمین زده می‌شود و از مراحل ساخت ۲۳۶ واحد در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر نائین، عوامل کندی کار و اعتراض متقاضیان به صورت میدانی بازدید می‌شود.

وی ادامه داد: در ادامه سفر به شهرستان نائین، نشستی پیرامون موضوعات و مشکلات این شهرستان همچون وضعیت زمین‌های چندین روستا که پیش از این با برگزاری جلساتی قول‌های مساعد داده شده است، برگزار می‌شود.

آزاد اضافه کرد: ضمن تشکر از دکتر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک، امیدواریم موانع و مشکلات طرح واگذاری زمین در روستاهای هر دو شهرستان رفع و شاهد رضایتمندی مردم و جذب اعتبار جهت انجام زیرسازی معابر روستاها و طرح‌های هادی در روستاها برای ورود بنیاد مسکن با جدیت باشیم.

کد خبر 671144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.