خبر خوب برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در نائین

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین گفت: برای حل برخی مشکلات در اراضی داخل محدوده شهر نایین پیگیر هستیم تا به سمتی برویم که هر جوان به محض ازدواج دغدغه زمین نداشته باشد.

مهدی علمی در حاشیه آئین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی ۸۰۰ واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر نائین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تاکید مسئولان شهرستان نائین جهت افزایش کیفیت زندگی و رضایت خاطر شهروندان و پیگیری‌های انجام شده، طرح تفکیکی ۱۵ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر نائین به‌صورت دو طبقه ویلایی تصویب شد.

وی افزود: ضمن تشکر از مسئولان استانی و شهرستانی از همکاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نائین به جهت آماده‌سازی اراضی ۸۰۰ واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن که با کلنگ زنی امروز شروع خواهد شد، تشکر می‌کنیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نائین با بیان اینکه خبرهای خوبی برای دیگر متقاضیان طرح نهضت ملی و همچنین شهروندان در آینده نزدیک خواهیم داشت، اضافه کرد: برای حل برخی مشکلات در اراضی داخل محدوده شهر نائین پیگیر هستیم تا به سمتی برویم که هر جوان به محض ازدواج دغدغه زمین نداشته و با دریافت درخواست این جوان بتوانیم زمین مورد نظر را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه زمین این واحدها رایگان است و ساخت واحدها به متقاضیان واگذار می‌شود، ادامه داد: در صورت نبود توان جهت ساخت، پیمانکار به متقاضیان معرفی شده و متقاضیان می‌توانند نسبت به انعقاد قرارداد با پیمانکار ذی‌صلاح اقدام کنند.

علمی خاطرنشان کرد: به هر دو نفر یک زمین اعطا می‌شود و ساخت واحدها با برنامهدریزی و پیشپبینی‌های دولت برای تسهیل شرایط متقاضیان به ازای هر واحد ۵۵۰ میلیون وام خواهد بود.

کد خبر 671346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.