معرک‌نژاد: تقاطع غیر همسطح مرحوم کاظمی‌آشتیانی در منطقه ۱۴ افتتاح می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: در ادامه برنامه‌های «مردم سلام»، شهردار اصفهان سه‌شنبه با اهالی منطقه دو دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه دوازدهم تیرماه_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: این روزها شهر اصفهان حال‌وهوای اعیاد غدیر و قربان به خود گرفته است و به‌واسطه فعالیت‌های مردمی، از نظر شکل ظاهری و رویدادها و برنامه‌ها در شور و نشاط و شادی قرار دارد.

وی افزود: شهرداری اصفهان نیز به‌مناسبت دهه ولایت و امامت، افتتاحیه‌هایی را در دستور کار خود قرار داد؛ شب گذشته افتتاحیه پروژه‌هایی را در محدوده ناژوان داشتیم و باغ نورانی گل رز با حضور پرشور شهروندان افتتاح شد و فرصت تازه‌ای در حوزه تفریحی و گردشگری برای اصفهانی‌ها ایجاد کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: هزینه کل پروژه‌های افتتاح شده شب گذشته در ناژوان بیش از ۷۷ میلیارد تومان بود و در ادامه این افتتاحیه‌ها، روز چهارشنبه هفته جاری یکی دیگر از این برنامه‌ها را خواهیم داشت و قطار پروژه‌های عمرانی را به احترام مردم اصفهان به منطقه ۱۴ شهرداری خواهیم برد و پروژه‌هایی در محله حصه افتتاح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بازی‌کده محله حصه افتتاح خواهد شد و در اختیار کودکان این محله و منطقه ۱۴ قرار خواهد گرفت، افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح دکتر کاظمی آشتیانی نیز افتتاح خواهد شد تا بسیاری از گره‌های ترافیکی آن محدوده از شهر را باز کند.

معرک‌نژاد تصریح کرد: در ادامه برنامه‌های ملاقات‌های عمومی شهردار اصفهان با عنوان «مردم سلام» فردا _سه‌شنبه سیزدهم تیرماه_ به منطقه دو شهرداری این کلانشهر خواهیم رفت و پس از نماز مغرب و عشا، اهالی محله دهنو را در حسینه انصارالحسین (ع) در کنار سایر مردم این منطقه ملاقات خواهیم کرد و آن‌ها می‌توانند بدون واسطه و رودررو درخواست‌های خود را با شهردار اصفهان در میان گذارند.

وی اضافه کرد: از شهروندان منطقه دو شهرداری اصفهان دعوت می‌کنم که در برنامه «مردم سلام» شرکت کنند یا در غیر این صورت با استفاده از راه‌هایی همچون تماس با سامانه ۱۳۷ و ورود به میز خدمت شهرداری، درخواست‌ها، نیازها، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند تا در یک فرایند بررسی و نتیجه آن به اطلاع شهروندان برسد.

کد خبر 671078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.