بیانیه اداره کل امور اتباع استانداری اصفهان در محکومیت هتک حرمت قرآن

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با صدور پیامی اقدام یک فرد هتاک به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اصفهان، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با صدور پیامی اقدام یک فرد هتاک به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

" با گذشت ۱۴ قرن ندای مظلومیت قرآن و اسلام هنوز به گوش می‌رسد و هنوز دشمنان اسلام و مسلمین، همچون سال‌های نخست صدور اسلام، با جهل و رذالت خود، حریم حرمت دین می‌شکنند و با تعرض به ساحت مقدسات، داغ ننگ و لعن بر چهره روزگار دون می‌نشانند.

اقدام زبونانه دولت سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن کریم در برابر یکی از مساجد استکهلم و همزمانی با حج ابراهیمی، جلوه‌ای از خباثت طراحان صهیونیستی و حاکمان مدعی حقوق بشری کشورهای غربی است، ولی به وعده الهی، بازنده اصلی این طراحی همان‌ها خواهند بود … اِنّا نَحنُ نَزَّلنَا الذِّکر وَ اِنّا لَهُ لَحافِظُون

تفکر اهانت به این مصحف شریف تنها توهین به اسلام و مسلمین نیست بلکه توهین به تمام ادیان و کتب آسمانی است، لذا وظیفه تمام پیروان ادیان الهی و آزادگان و آزاداندیشان جهان است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت کنند.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان، اهانت به قرآن را به محضر مبارک حضرت بقیه الله‌الاعظم (عج)، منجی عالم بشریت که قرآن ناطق است، تسلیت عرض کرده و نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل شیطانی اعلام و آن را شدیداً محکوم می‌کند و اقدام قاطعانه تمام نهادهای بین‌المللی در تقابل با اینگونه رفتارهای مذبوحانه و جریحه‌دار کردن عواطف امت اسلام را خواستار است. "

کد خبر 670899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.