دستاویز قرار دادن شعار دروغین آزادی بیان غربی‌ها نخ‌نما شده است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: سکوت دولت‌های اروپایی، دستاویز قرار دادن شعار دروغین آزادی بیان و ژست فریبکارانه این کشورها، یک موضوع نخ‌نما شده و کهنه است که هیچ عقل سلیم و انسان فکور و هوشمندی آن را باور نمی‌کند.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام محسن مظاهری در پی هتک حرمت به قرآن کریم در یکی از کشورهای اروپایی اظهار کرد: سوزاندن قرآن کریم یک اقدام نفرت‌انگیز و مظهر اسلام‌هراسی است که به خشونت و توهین به ادیان دامن می‌زند و نمی‌توان آن را به هیچ‌وجه به عنوان آزادی بیان تلقی کرد.

وی افزود: این اقدام شنیع احساسات میلیاردها انسان آزاده و مسلمان را جریحه دار کرد و حتی خود مردم غرب را که از دیرباز از تنوع، احترام به عقاید دیگران، حمایت از ادیان و حقوق پیروان ادیان استقبال می‌کنند را آزرده خاطر کرد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان، با اشاره به رعب و وحشت دشمنان از وحدت امت اسلامی ادامه داد: اقدام بی‌شرمانه دولت سوئد در صدور مجوز جهت آتش زدن قرآن کریم در برابر یکی از مساجد شهر استکهلم، نشانگر اوج استیصال دشمنان ما است. با توجه به وحدت بیش از پیش مسلمانان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم حج و برپایی جشن عید سعید قربان رعب و وحشت وجود دشمنان را فراگرفته است که این چنین حقیرانه با آتش زدن قرآن کریم خشم و انزجار خود را نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام مظاهری تصریح کرد: سکوت دولت‌های اروپایی و دستاویز قرار دادن شعار دروغین آزادی بیان و ژست فریبکارانه این کشورها، یک موضوع نخ‌نما شده و کهنه است که هیچ عقل سلیم و انسان فکور و هوشمندی آن را باور نمی‌کند.

وی با اشاره به آزادی عقیده و بیان مد نظر کشورهای غربی گفت: هتک حرمت به قرآن یک جنایت غیرقابل قبول و تحریک‌آمیز نژادی است و دولت سوئد مسئول این جنایت است که به هیچ‌وجه با آزادی عقیده و بیان که کشورهای غربی آن را تکرار می‌کنند، همخوانی ندارد.

حجت‌الاسلام مظاهری اظهار کرد: ملت ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار شدید از دولت سوئد و محکوم کردن این اقدام ننگین، از همه علما و اندیشمندان ادیان الهی می‌خواهند که در یک حرکت سراسری این عمل زشت که ناشی از تحرکات جریان‌های صهیونیستی و محصول نحله‌های شیطانی است را محکوم کنند.

به گفته وی، مطالبه مردم از دولت جمهوری اسلامی و قوه قضائیه این است که با طرح شکایت در محافل حقوقی بین‌المللی و سازمان ملل، دولت دین‌ستیز و معنویت‌ستیز سوئد را وادار به عذرخواهی و این دولت را با اعمال برخی تحریم‌ها مجازات کنند.

کد خبر 671389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.