عامل هتک حرمت قرآن کریم را تحت تعقیب و مجازات قرار دهید ‌

دادستان کل کشور با ارسال نامه‌هایی جداگانه به دادستان‌های کل کشورهای عراق و سوئد خواستار پیگیری هتک حرمت به قرآن کریم شد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری با ارسال نامه‌هایی جداگانه به دادستان‌های کل کشورهای عراق و سوئد خواستار پیگیری هتک حرمت به قرآن کریم شد.

دادستان کل کشور با اشاره به همکاری‌های رو به گسترش فی مابین و نگرانی عمیق نسبت به هتک حرمت قرآن کریم از سوی سلوان مومیکا تبعه عراق اظهار کرد: انتظار می‌رود به عنوان مدعی العموم کشور عراق سلوان مومیکا را تحت تعقیب و مجازات قرار داده تا مانع گسترش چنین اقدام سخیفی در موارد مشابه شود.

وی در نامه دیگری خطاب به دادستان کل پادشاهی سوئد، افزود: هتک حرمت قرآن کریم و آتش زدن آن که کتاب مقدس مسلمانان است باعث انزجار و آزردگی مسلمین سراسر جهان شده است. متأسفانه کشورهای غربی آزادی عقیده و بیان را مستمسکی قرار داده تا بتوانند به وسیله آن ریشه اعتقادات بیش از یک میلیارد مسلمان جهان را هدف امیال شیطانی خود قرار دهند.

دادستان کل کشور با انتقاد از اجازه و همراهی دولت و پلیس سوئد با این قبیل جنایت‌ها، گفت: آتش زدن پرچم همجنس گرایان و انکار هولوکاست در آن کشور جرم نابخشودنی و قابل تعقیب و مجازات است. این نوع استانداردهای دوگانه از سوی سوئد و سایر کشورهای اروپایی تنها باعث برانگیختن نفرت و هرج و مرج بین مردم و پیروان ادیان توحیدی و ترویج افراط گرایی خواهد بود؛ بنابراین انتظار دارم به عنوان دادستان کل سوئد مشارالیه را تحت تعقیب و مجازات قرار داده تا مانع گسترش افراط گرایی و تروریسم شود.

منبع: میزان

کد خبر 671298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    0 0
    با ید در حوض اسید انداختش تا درس عبرتی برای سایر کفار و مرتدین شود.