مردم اصفهان اهانت به قرآن کریم را  برنمی‌تابند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: نیاز است یک حرکت بزرگ‌ در اصفهان انجام شود که در رسانه‌های دنیا مخابره شود و مردمی بودن حرکت مردم اصفهان در محکومیت اهانت به قرآن کریم بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری در جلسه برنامه‌ریزی اجتماع بزرگ مردم اصفهان مبنی بر محکومیت اهانت به قرآن کریم اظهار کرد: کشور شیعی و اسلامی ایران نباید نسبت به این هتک حرمت بی‌تفاوت باشد و مسلمانان باید حرکت مناسبی از خود نشان دهند.

وی افزود: نخبگان همیشه از خود حرکت نشان می‌دهند و وقتی یک عالم شیعی نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهد، اصلاً تعجب‌برانگیز نیست و لازم است حضور مردم پررنگ‌تر باشد.

جان‌نثاری با تأکید بر حضور مردم در صحنه، تصریح کرد: مردم باید نسبت به این موضوع واکنش جدی‌تری نشان دهند؛ به‌طور قطع مردم اصفهان اهانت به قرآن کریم را برنمی‌تابند و آن را محکوم خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیرالمومنین (ع) قرآن ناطق است و ما باید ایام عید سعید غدیر را یک نقطه کاملاً قوی و سرآغازی برای حرکت‌های مردمی نسبت به محکومیت هتک حرمت قرآن قرار دهیم. این کار نیازمند یک کانون تجمع است و ما باید زمینه‌های این اقدام را فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: دشمن باید بداند هر چقدر به قرآن کریم اهانت کند، ارادت مردم ما نسبت به این کتاب مقدس بیشتر و بیشتر می‌شود و از این فرصت باید به بهترین شکل استفاده شود تا نور قرآن در قلوب مردم افزایش پیدا کند.

وی تأکید کرد: این حرکت لازم است که با حضور پرشور مردم انجام شود و حضور مردم در صحنه حائز اهمیت است.

جان‌نثاری اظهار کرد: ما باید حساسیت خود نسبت به قرآن کریم را اعلام کنیم؛ چرا که قرآن ناموس مسلمان است و انتظار می‌رود در ایران هم همچون کشور عراق به‌سرعت واکنش نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است یک حرکت بین‌المللی در اصفهان انجام شود که در رسانه‌های دنیا مخابره شود و مردمی بودن این حرکت بسیار حائز اهمیت است؛ جامعه باید نسبت به این نوع موضوعات حساس باشد.

کد خبر 670980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.