لزوم نظرسنجی در برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم انجام نظرسنجی در برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: امروز مخاطبان اصلی جشنواره فیلم کودک و نوجوان قشر کودکان هستند که ذائقه آن‌ها با کودکان دیروز بسیار متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزانه کلاهدوزان امروز_ شنبه دهم تیرماه_ در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: انجام نظرسنجی در برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه ذائقه‌سنجی و خبردار شدن از ذائقه مخاطبانی که برای آن‌ها قصد ساختن فیلم را داریم، نکته‌ای است که باید رعایت شود، افزود: امروز مخاطبان اصلی جشنواره فیلم کودک و نوجوان قشر کودکان هستند که ذائقه آن‌ها با کودکان دیروز بسیار متفاوت است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید برای کودکان، فیلم ساخته و تولید شود، لذا برای افزایش اثربخشی جشنواره، باید مشارکت نوجوانان و کودکان را از مراحل انتخاب طرح‌ها و داستان‌ها تا انتخاب نهایی برگزیدگان جشنواره طرح‌ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئله‌محوری و توانایی حل مسئله نکته‌ای بسیار مهم‌تر از آموزش است که باید در فرایند ساخت فیلم‌ها برای کودکان مدنظر شورای سیاست‌گذاری قرار گیرد.

کد خبر 670604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.