در زمان برگزاری جشنواره فیلم کودک باید فضای کشور کودکانه شود

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: در اجرای یک هفته‌ای سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان، باید فضای کشور کودکانه شود، بنابراین برای تحقق این موضوع باید اقدامات لازم از امروز تا زمان برگزاری جشنواره آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال حیدری امروز _شنبه دهم تیرماه_ در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: انتخاب شعار این دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان و تعیین تیم خاص اجرایی جشنواره متناسب با اهداف جشنواره از ضروریات است که اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: در اجرای یک هفته‌ای سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان، باید فضای کشور کودکانه شود، بنابراین برای تحقق این موضوع باید اقدامات رسانه‌ای لازم از امروز تا زمان برگزاری جشنواره آغاز شود.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان تاکید کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال در مهرماه برگزار می‌شود که همزمان با فصل بازگشایی مدارس بوده، لذا از این فرصت می‌توان به منظور رونق بخشی به فضای جشنواره فیلم کودک و نوجوان و پخش فیلم‌های جشنواره از آرشیوهای سال گذشته در سطح مدارس و ۳۰۰ مرکز فرهنگی اصفهان اقدام کرد.

وی تصریح کرد: دعوت از شهرهای خواهر خوانده اصفهان برای حضور در زمان برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان پیشنهادی است که باید برای تحقق آن برنامه‌ریزی شود.

کد خبر 670608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.