اهمیت استفاده از ظرفیت مراکز فرهنگی در برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان

عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: یکی از ظرفیت‌های بی‌بدیل اصفهان، حضور مراکز فرهنگی مردم نهاد با محوریت دانش آموزان و نوجوانان است که باید از این انجمن‌های مردم نهاد برای رونق بخشی جشنواره فیلم کودک و نوجوان بهره برد.

به گزارش ایمنا، وحید ملتجی امروز_ شنبه دهم تیرماه_ در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان بهانه‌ای برای پیشبرد یک مسئله فرهنگی است، لذا کار اصلی جشنواره تولید فیلم نیست، بلکه رسالت بنیاد سینمایی فارابی تولید فیلم است.

وی افزود: هدف اصلی ما از برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید مشخص و اهداف متناظر با آن ترسیم شود، سوال اساسی این است که با برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال، محتوا با چه محوریتی در منظومه فرهنگی کشور پیش می‌رود.

عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان تصریح کرد: برای عضویت مستمر ارگان‌ها و نهادهای مختلف تحت عنوان حامیان مالی در صندوق پروانه جشنواره تدبیر لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: قرار دادن جایزه تعلیم و تربیت متناظر با محتوای فیلم‌ها در جشنواره، بسیار عمل خوب و مؤثر بوده است، اما پیشنهاد می‌شود انتخاب داوران این بخش از جایزه، تعدادی از چهره‌های شاخص فرهنگی کشور و فعال در عرصه‌های مختلف اعم از حوزه‌های علمیه، فرهنگیان، اساتید دانشگاه و مراکز فرهنگی باشند.

ملتجی خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های بی‌بدیل اصفهان، حضور مراکز فرهنگی مردم‌نهاد با محوریت دانش‌آموزان و نوجوانان است که باید از این انجمن‌های مردم‌نهاد برای رونق‌بخشی جشنواره فیلم کودک و نوجوان بهره برد.

کد خبر 670610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.