بیش از ۴۸۰ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت ثبت‌نام کردند

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۲۷ هزار و ۲۲۱ پایگاه اوقات فراغت تابستانی برای دانش آموزان در کشور ثبت شده است.

به گزارش ایمنا، اصغر باقرزاده امروز -جمعه نهم تیرماه- در حاشیه افتتاحیه کلاس‌های قرآن مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) بروجرد اظهار کرد: پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزی در مدارس، پایگاه‌های فرهنگی هنری مساجد، اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان و کانون‌های پرورش فکری و پرورش تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در کشور ۴۸۲ هزار و ۷۴۳ دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراعت ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: تاکنون ۲۷ هزار و ۲۲۱ پایگاه اوقات فراغت تابستانی برای دانش آموزان در کشور ثبت شده است.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در لرستان نیز ۱۴ هزار و ۷۸۹ دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت ثبت‌نام کرده‌اند، همچنین تاکنون برای لرستان ۵۲۰ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی ثبت شده است.

وی ادامه داد: بیشترین دانش‌آموزان در رشته قرآن ثبت‌نام کردند و بعد رشته‌های فرهنگی و هنری و ورزشی مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفته است.

باقرزاده خاطرنشان کرد: امسال در پایگاه‌های اوقات فراغت چندین رشته مهارتی و حرفه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 670414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.