نوجوان ۱۳ ساله در رودخانه قزل اوزن جان خود را از دست داد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر زنجان گفت: نوجوان ۱۳ ساله براثر شنا در رودخانه قزل اوزن، جان خود را از دست داد.

غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک مورد غرق‌شدگی امروز_ سه‌شنبه ششم تیرماه_ ساعت ۱۵:۴۳ دقیقه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان زنجان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله دو تیم از پایگاه امدادونجات جاده‌ای لولک‌آباد و مرکز اداری ماهنشان همراه با یک دستگاه آمبولانس و پیکاپ به محل حادثه اعزام شدند. تیم ارزیاب با کمک اهالی روستای وهران، قره باتلاق، برون قشلاق و پیکر بی‌جان نوجوان ۱۳ ساله را آب‌های رودخانه قزل اوزن بیرون کشیدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با دریافت گزارش غرق شدگی این نوجوان، یک تیم سیلاب نیز همراه با تجهیزات سیلاب و غواصی از مرکز استان به منطقه اعزام شدند که با اطلاع از خارج شدن پیکر نوجوان مسیر را بازگشتند.

وی با بیان اینکه رئیس شعبه هلال احمر ماهنشان نیز در محل حادثه حضور داشت، افزود: جسد این نوجوان توسط تیم امدادی هلال احمر انتقال و به بیمارستان رازی این شهرستان تحویل داده شد. این عملیات ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه پایان یافت.

وی گفت: از هموطنان درخواست می‌کنم، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امدادونجات تماس گیرند.

کد خبر 669967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.